Chattras
Silver
Bra literpris på den färgen dom skrivit "COMEX" med .Jag säger bara fniss för att jag inte har råd. Hade varit kul att testa en sådan någon dag men det får bli i ett annat liv där jag är rik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra literpris på den färgen dom skrivit "COMEX" med .Jag säger bara fniss för att jag inte har råd. Hade varit kul att testa en sådan någon dag men det får bli i ett annat liv där jag är rik.
Det låter mycket i mina öron. Trodde de låg på ca 500k utan dok. och 7-800k med dokument. Men det kanske har hänt en del sen sist jag dreglade över den...Luxury Watches har en ute för 1.250.000kr. Sedan om den säljs för det eller inte har jag inte en aning om.
https://www.blocket.se/stockholm/Rolex_Submariner_5513_COMEX_78285360.htm?ca=15&w=3
Lite andra skillnader, bl.a 600m. Vet inte vilka djup de använts under men en del "upgrades" ligger i- och under casetBra literpris på den färgen dom skrivit "COMEX" med .
Prioriteringar ....Kommer aldrig att hända men drömmer om att äga en.
Det där är väl trotsallt en dd40 du postat bild på.Day-date platinum 36mm eller PP 5712 kanske, tror jag skulle välja DD då den känns mer allround och sportigare!
116649EMBR Är nice.Någon av dessa skulle kunna få mig att logga ut för evigt.
Säkert, googlade bara första bästa bild på DD platinumDet där är väl trotsallt en dd40 du postat bild på.
Haha man kan alltid lita på dig att gilla och kommentera allt med grus och diverse stenar116649EMBR Är nice.
Faaaan, senaste gick för 3100$ På auktion.Mer rimligt är kanske denna Seiko som jag ångrar var dag att jag inte köpte...
Jag har lite tappat tron på detta med att det finns en gral som skulle göra att allt annat blir ointressant.
Jag har under åren haft flera klockor som jag trott varit graler. Men, varje gång jag skaffat någon av dessa har jag tappat intresset lika fort som något annat. Det har helt enkelt blivit "klockan" precis lika fort. Trodde att en Patek va den ultimata grejen. Köpte en Aquanat Traveltime. Tog en månad eller två sen va den rätt ointressant. Testat minst 5 olika AP samma sak där. Har haft VC, Panerai, IWC, Omega mm. Men alltid känns efter ett par veckor att jag tröttnat. När det kommer till Rolex så har jag nog ägt de flesta modeller. Allt från DD 40mm i Rosé till Datejust. Fantastiska klockor men inget som jag känner att jag vill ha med mig i graven. Börjar mer och mer tro att det är mig det är fel på. Att jag har svårt att binda mig vid materiella saker helt enkelt. Har nu bestämt mig för att köra med en bra "Pansarvagn" så skaffade en 126600 och hoppas jag kan stanna där.
Kanske är det helt enkelt så att klockor inte är min grej .
hahah. Sten är coolt, och Mest färg vinner!Haha man kan alltid lita på dig att gilla och kommentera allt med grus och diverse stenar
Day-date platinum 36mm eller PP 5712 kanske, tror jag skulle välja DD då den känns mer allround och sportigare!
Sant! Behöver lite mer grus i min rotation känner jagFelcitat
hahah. Sten är coolt, och Mest färg vinner!
Tänker på att jag kanske inte skulle bada med en 5712 medans det känns mer safe med en DDJag tycker 5712 känns sportigare, men det kanske bara är min uppfattning
Dock är båda väldigt bra alternativ! Vore ballt med den tavlan till 36mm också.
Daytonan är fin men den suben skulle jag inte visa mig med om jag så fick betalt.Någon av dessa skulle kunna få mig att logga ut för evigt.
Du får runt tre miljoner om du går med den från upphämtningsplats till valfri gråhandlare. Värd promenix.Daytonan är fin men den suben skulle jag inte visa mig med om jag så fick betalt.
För några månader sedan hade jag hållit med dig, men alla lär sig tillslut.Daytonan är fin men den suben skulle jag inte visa mig med om jag så fick betalt.
Fattigmans-modellen! Baguetteindex ska det vara.Mums..!
Pavé ska det vara...Fattigmans-modellen! Baguetteindex ska det vara.