Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En klassisk Day date med svart urtavla är min graal. Den känns helt klart rimlig att någon gång äga men just nu finns det gott om andra intressen som konkurrerar om pengarna
Den är också helt fantastisk i svart!
REFERENS:4500V/110A-B128
En klocka - 3 utföranden
Länk/Gummi/Läder
Kostar mer än vad en njure ger dock tyvärr
Den är också helt fantastisk i svart!
Och en njure får man ganska mycket för ändå så man kommer en bra bit på vägen
Bjuder på bild på den blå
REFERENS:4500V/110A-B128
En klocka - 3 utföranden
Länk/Gummi/Läder
Kostar mer än vad en njure ger dock tyvärr
Måste uppdatera den känner jag, fick precis en graal till:Kommer troligtvis aldrig ske... Men fin är den.
Edit: H. Moser & Cie. Endeavour Perpetual Moon Concept
Nu har jag varvat KS.
Min första förälskelse med GS (äger ingen GS bara Seiko).
Provade den och insåg att jag först behöver operera mina handleder för att kunna bära den.
Meeen den är fortfarande min graal.
Jag tänker köpa den en dag och bära den hemma, kanske i en rem runt halsen.
(Jag har läst här på KS att den inte ska kännas så enorm men den är inte liten)
Opererat handleden?Nu har jag varvat KS.
Konkurrensen är tuff, men förstaplatsen ändå självklar.Men den skulle väl ändå bara hamna i bankfack, så den får förbli en dröm.
Den sitter på fotenOpererat handleden?
Då måste det vara en riktig stor klockaDen sitter på foten
Herregud vilken snygg klocka!Bjuder på bild på den blå
Mycket speciell
1675/8 är bättre imo. Graal är det nog inte för mig, men jag hade kunnat sitta mer än nöjd med en sådan.16758 med nipple dial i helguld. Gillar balansen mellan elegans och sport i kombination med historien bakom modellen.
16758 med nipple dial i helguld. Gillar balansen mellan elegans och sport i kombination med historien bakom modellen.
Håller helt med, det är 1675/8 jag menar1675/8 är bättre imo. Graal är det nog inte för mig, men jag hade kunnat sitta mer än nöjd med en sådan.
Kan man få hiss-pitchen på historien? Pallar inte googla å läsa å sånt.
Ja det där var jag med på, tack i alla fall. Det verkar som att just den där Root beer hade nåt med Concorde att göra. SpännandeSaxat från nätet: The Rolex GMT Master was developed in cooperation with Pan Am. As in the 1940s and 50s flying distances got longer and the pilots travelled through multiple time zones, Pan Am asked Rolex in the 1950s to develop a watch which could tell different times simultaneously.
Jag har själv ett stort flygintresse och har nyligen avslutat min flygutbildningen vilket gör denna modell extra tilltalande för mig