Älskar också Navin men jag tycker att den med 24 timmars tavla gör det lilla extra, definitivt en graal!
den här är också rätt fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar också Navin men jag tycker att den med 24 timmars tavla gör det lilla extra, definitivt en graal!
En Graal? Säker på att du är i rätt tråd?Haha, menar kkr. Klockan verkar inte populär, så väntar tills den sjunker i värde ordentligt.
Bra uppgradering!-Nu ett år senare citerar jag mitt inlägg om vilken min graal är.
Många i tråden reagerade på att jag valde Speedmaster Professional som min graal. Nu ett år senare när jag har en Speedmaster på armen vill jag medge att till viss del fattar jag poängen om att man inte kan ha en Speedy som graal osv... Samtidigt som jag håller mig fast vid att en Speedmaster Professional kan vara klockan som man vill ha mest än alla andra klockor.
Speedmaster träffar mig rakt in i hjärtat! Dess historia! Dess utseende och dess kapacitet imponerar på mig stort. Den är perfekt!
Men som sagt, efter att ha hängt i forumet i ett par år så har jag nu förstått innebörden av ordet ”graal”. Min graal i det här fallet är en ”Omega Speedmaster Moonshine Apollo 11 50th”
Jadå, gillar den gamla loggan
Om jag tolkar detta rätt så vill du sälja din bil och köpa en gedingen made in Sweden pansarvagn till bil och köpa en riktigt fräsig klocka. Låter som en win win från mitt perspektiv.En New Old Stock Rolex Sea Dweller 16600 hade varit helt fantastiskt. Men 120-140k har man tyvärr inte i fritt kapital
Ska man sälja bilen och köpa en Volvo 740?
Edit: Är jag skadad om jag faktiskt tycker att det inte låter som en helt dålig idé?
Just precis!Om jag tolkar detta rätt så vill du sälja din bil och köpa en gedingen made in Sweden pansarvagn till bil och köpa en riktigt fräsig klocka. Låter som en win win från mitt perspektiv.
Man ser ju varifrån de hämtat inspiration till den modellen!
NeheMan ser ju varifrån de hämtat inspiration till den modellen!
Omegan är ju verkligen nära!Man ser ju varifrån de hämtat inspiration till den modellen!
Nej den där hade man ju inte tackat nej till!Min graaal är helt klart en 1016!
Vintage, eller produceras denna?
Näe, verkligen inte!Nej den där hade man ju inte tackat nej till!
SBGA387 - Limited edition för USA.
Dan Henry har mest kopierat en Nina dockMan ser ju varifrån de hämtat inspiration till den modellen!
Hyllat, menar du?Dan Henry har mest kopierat en Nina dock
215k var det väl för roseguldarn?Produceras!
I stål eller roséguld.
Plexi och manuellt urverk.
Listar ca 80 och 197k.
Någon specialserie som ligger nära originalet, riktigt behagliga!
Nej. Åkt snålskjuts påHyllat, menar du?
Jag vill minnas 197k, men mitt minne blev ju nollställt senare på kvällen iofs.215k var det väl för roseguldarn?
Haha förstår inte alls vad du menarJag vill minnas 197k, men mitt minne blev ju nollställt senare på kvällen iofs.
Luktar neo-vintageVintage, eller produceras denna?