.... och så blev det! Kom i Posten idag.Har fått ett extremt sug efter en Sinn 556i så letar med ljus och lykta efter en bättre beggad för tillfället. Så förhoppningsvis blir det min nästa klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
.... och så blev det! Kom i Posten idag.Har fått ett extremt sug efter en Sinn 556i så letar med ljus och lykta efter en bättre beggad för tillfället. Så förhoppningsvis blir det min nästa klocka.
Det är svårt det där. Har en 39:a nu men funderar mer och mer på en 36:a. Är inne på att köpa en, testa båda och se vilken jag gillar bäst. Kanske blir det nästa klocka om en vettig dyker upp. Annars har en Datejust stått på inköpslistan ett tag.
Härligt, ser bra ut Jag har inte kommit så långt ännu, väntar på ett bra ex på K&S annars blir det Chrono. Har dock blivit allt säkrare på att 36 är en bra storlek för mig generellt. 39 funkar, men på min handled blir det en "stor" klocka, inte säker på att jag föredrar det.
Testar 36 ett tag och ser hur det känns.
/B
Väldigt lite kan tävla mot Royal Oak. Komplettera med beater, typ Tudor eller liknande.Jag vet inte, hjälp mig!? Är snuskigt sugen på en Ap 15400, eller jumbon (osäker hur den sitter på handleden), men även rätt sugen på en BLNR. Kanske 116613LB. Kommer använda klockan varje dag. Sjukt svårt.
36 är snyggt och tidlöst. Lycka till med sökandetHärligt, ser bra ut Jag har inte kommit så långt ännu, väntar på ett bra ex på K&S annars blir det Chrono. Har dock blivit allt säkrare på att 36 är en bra storlek för mig generellt. 39 funkar, men på min handled blir det en "stor" klocka, inte säker på att jag föredrar det.
.... och så blev det! Kom i Posten idag.
Kanske funkar att fortsätta med Omegan och fylla ut med en Royal Oak då?Väldigt lite kan tävla mot Royal Oak. Komplettera med beater, typ Tudor eller liknande.
Inte så pjåkigtKanske funkar att fortsätta med Omegan och fylla ut med en Royal Oak då?
Jag står inför mitt första nyköp, antingen blir det en Tudor Black Bay 36, alternativt en Rolex 116200, med svart index tavla. Tudorklockan ska jag klämma på, på lördag. Tiden har svaret.
Klämde du på Tudor klockan?
Jag köpte den till och med.
En Dweller blev det!
Ändrade planer. Nästa på listan är en Tudor Sub 75090.
Jag väljer mellan dessa två. Jag vill ha en kronograf, jag gillar svart/vitt.
Man kan säga att planen är den samma, men att Tudor trängde sig för i könHaha vad fick dig att ändra på det?
Omegan kostar tio ggr mer, kommer jag uppskatta den tillräckligt?Omega alla dagar i veckan..
Själv blir den min nästa klocka.
Omegan kostar tio ggr mer, kommer jag uppskatta den tillräckligt?