Varför är den unik?En väldigt unik klocka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför är den unik?En väldigt unik klocka?
Har tröttnat, den är ganska tråkig ärligt talat. Ändå saknar jag den.. inget bra svar på din fråga egentligen mer än att det finns så mycket annat kul därute.Haha hur kommer det sig att du blir av dem hela tiden?
Vad roligt att du också gillade den! Eller hur??? Väldigt mycket för pengarna.
Har tröttnat, den är ganska tråkig ärligt talat. Ändå saknar jag den.. inget bra svar på din fråga egentligen mer än att det finns så mycket annat kul därute.
Varför är den unik?
Känslan att det är en mycket fin klocka för pengarna stämmer bra. Med det är väll aldrig fel att köpa båda?
Svårt att besluta mig om vilket av den äldre Pelagosen (gillar utseendet på den snäppet bättre med tex lum på kl 3, mindre text) eller den nya med inhouse verket, som tyvärr saknar lum på kl 3 och har mer "kladdig" text på tavlan?
Tror inte 116509 är speciellt svårfångad...Daytonans i guld brukar finnas i montrarna...bla klämde jag på en i jkp för några veckor sedan. Skulle var att den nya blåa tavlan är lite tuff att fånga kanske? Men de hade både vittguld med blå tavla hemma samt gult guld med nya gröna tavlan.Hmmm... Måste jag verkligen svara på den frågan?
Tror inte 116509 är speciellt svårfångad...Daytonans i guld brukar finnas i montrarna...bla klämde jag på en i jkp för några veckor sedan.
Skulle vara just det då kanske...att det är lite kö på den. Dock tro jag Rolex populära stålmodeller är tuffare att få se i hyllan...typ 116500...Jaha oj, trodde verkligen att den skulle vara svårfångad med tanke på den hade en blå aktig urtavlan.
Skulle vara just det då kanske...att det är lite kö på den. Dock tro jag Rolex populära stålmodeller är tuffare att få se i hyllan...typ 116500...
Någon av dessa tror jag..
(Ena bilden snodd av nån från KS, hoppas de är ok)
Den är ju lite billigare också.. skulle kunna köpa den och flippa min gmt o sedan köpa denna116613LB hade jag nog valt
Var bara nyfiken på varför du tror att det skulle vara lång väntetid på den.Hmmm... Måste jag verkligen svara på den frågan?
Den är ju lite billigare också.. skulle kunna köpa den och flippa min gmt o sedan köpa denna
Var bara nyfiken på varför du tror att det skulle vara lång väntetid på den.
Japp!Bra kombination kan jag tycka. Både stål och stål/guld
Generellt sett dåligt efterfrågan på guldmodeller från Rolex. Tror inte man ska låta sig luras av att det är så lång väntetid på ståldaytonan - det allra mesta är lätt att få tag i.Vet faktist inte... Kanske att den har en blå urtavla, unik i sitt slag.
Även denna står i valet för vad som ska bli nästa klocka.
IWC Mark XVI
Min nästa klocka blir något gammalt härligt från 50-talet. Gärna en Svalan Sportsman. Zon tavla i svart/vit med subsekund ska de vara iaf. Letar febrilt på diverse obskyra hörn av internet.
Patek klockan är väl snabbtåget till skilsmässan.Snygga klockor! Blir nog svårt att välja vilken du ska ha...
Patek klockan är väl snabbtåget till skilsmässan.
Nästa klocka blir förmodligen inköpt i helgen.
En Speedmaster från Rob engström, svårt att motstå deras erbjudande