• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

För mig blir det en Cartier tank eller en datejust 1601 med blå tavla, beroende på vad som dyker upp först på K&S. Håller på att bli tokigt på väntandet dock :p

Sitter själv och smygkollar på en First Omega In Space, men vill testa innan jag slår till. Professional kändes något stor för mig senast jag testade en 42mm i stål.

Gratulerar till köpet!

Tack!

Tycker verkligen du ska in hos nån Omega försäljare och testa en. Trodde också den skulle vara stor för mig, men nej, långt ifrån.

116234

df348412d223376596a798e2bfbbf1c5.jpg

Lutar väldigt stark åt en Grand Seiko Spring Drive som nästa klocka. Varit sjukt sugen ganska länge, men först nu som det finns tillräckligt med deg på "klockkontot". Om den pågående affären går i lås, blir det en paketöppning ganska snart :)

Börjar verkligen bli sugen på en Rolex 16700 eller 16710. Tänkte att jag skulle köpa en sådan som årsklocka (1996). Förmodligen kommer de fortsätta stiga i pris, så jag vill ju helst köpa innan de kostar det dubbla... :nailbiting:

Nästa klocka blir garanterat en Speedy PRO. Ska bara få tummen ur ... annars hinner man garanterat ändra sig( igen) Tror det kommer bli ett bra komplement till Subben och Longnies dressaren:)

Efter att ha fått min Sub tidigare under veckan så har jag redan börjat sukta efter nästa klocka. I nuläget väger det emellan BLNR samt en 36mm Datejust. Har dock lite tid att tänka över valet, då det dröjer nog möjligtvis någon månad in i nästkommande år. Ska försöka satsa innan nästa prisökning inträffar, i alla fall. :)

Skulle så gärna vilja säga 5711r men ska man vara ärlig mot sig själv så kommer det dröja.
Kanske byta ut 14060m mot 114060, 116710 eller annat skoj är rimligare :)

FOIS är fantastisk, utan tvekan den skönaste moderna Speedyn!!

Hmm.. efter moonwatch ;)

Börjar verkligen bli sugen på en Rolex 16700 eller 16710. Tänkte att jag skulle köpa en sådan som årsklocka (1996). Förmodligen kommer de fortsätta stiga i pris, så jag vill ju helst köpa innan de kostar det dubbla... :nailbiting:

Inte alls dåligt du! Perfekt klocka ju, 20 års ålder och en årsklocka!

Nästa klocka blir garanterat en Speedy PRO. Ska bara få tummen ur ... annars hinner man garanterat ändra sig( igen) Tror det kommer bli ett bra komplement till Subben och Longnies dressaren:)

Hahha lätt att man ändrar sig. Men en speedy är toppen klocka. :)

Efter att ha fått min Sub tidigare under veckan så har jag redan börjat sukta efter nästa klocka. I nuläget väger det emellan BLNR samt en 36mm Datejust. Har dock lite tid att tänka över valet, då det dröjer nog möjligtvis någon månad in i nästkommande år. Ska försöka satsa innan nästa prisökning inträffar, i alla fall. :)

Följt tråden lite. Vad kul att du köpte till slut en sub. Riktig snygg klocka.

DJ perfekt combo till suben!

Tillbaka
Topp