Brage
Basic
Jag väljer mellan dessa två. Jag vill ha en kronograf, jag gillar svart/vitt.
Tror ingen annan än du kan bestämma vad för klocka som passar dig bäst. Men min personliga åsikt är Speedmaster alla dagar i veckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag väljer mellan dessa två. Jag vill ha en kronograf, jag gillar svart/vitt.
Tack för dina tankar. Det lutar åt Speedyn men jag vill gå igenom alternativen.Tror ingen annan än du kan bestämma vad för klocka som passar dig bäst. Men min personliga åsikt är Speedmaster alla dagar i veckan.
För mig blir det en Cartier tank eller en datejust 1601 med blå tavla, beroende på vad som dyker upp först på K&S. Håller på att bli tokigt på väntandet dock
De säger "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"
Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge. Eller är det bara mitt måtto...?
De säger "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"
Tror jag kör på den senare av de två, helt klart väntat för länge! Suget blir inte direkt mindre varje gång man ser en datejust hellerDen som väntar på något gott, väntar alltid för länge. Eller är det bara mitt måtto...?
Och min nästa klocka blev en speedy.. Supernöjd
Sitter själv och smygkollar på en First Omega In Space, men vill testa innan jag slår till. Professional kändes något stor för mig senast jag testade en 42mm i stål.
Gratulerar till köpet!
Tack!
Tycker verkligen du ska in hos nån Omega försäljare och testa en. Trodde också den skulle vara stor för mig, men nej, långt ifrån.
Jag ska testa First Omega In Space så fort jag får chansen, 42mm klickade jag inte med, vi fick inget emotionellt utbyte med varandra, tyvärr.
FOIS är fantastisk, utan tvekan den skönaste moderna Speedyn!!Jag ska testa First Omega In Space så fort jag får chansen, 42mm klickade jag inte med, vi fick inget emotionellt utbyte med varandra, tyvärr.
FOIS är fantastisk, utan tvekan den skönaste moderna Speedyn!!
Börjar verkligen bli sugen på en Rolex 16700 eller 16710. Tänkte att jag skulle köpa en sådan som årsklocka (1996). Förmodligen kommer de fortsätta stiga i pris, så jag vill ju helst köpa innan de kostar det dubbla...
Nästa klocka blir garanterat en Speedy PRO. Ska bara få tummen ur ... annars hinner man garanterat ändra sig( igen) Tror det kommer bli ett bra komplement till Subben och Longnies dressaren
Efter att ha fått min Sub tidigare under veckan så har jag redan börjat sukta efter nästa klocka. I nuläget väger det emellan BLNR samt en 36mm Datejust. Har dock lite tid att tänka över valet, då det dröjer nog möjligtvis någon månad in i nästkommande år. Ska försöka satsa innan nästa prisökning inträffar, i alla fall.