Klassiska .005 referensen.Jaha vad roligt! Vilken speedmaster blir det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klassiska .005 referensen.Jaha vad roligt! Vilken speedmaster blir det?
Klassiska .005 referensen.
I min hjärna pågår följande
En Datejust, eller OQ svårt att välja... eller en Submariner... men jag vill ha målade index - ja Tudor Sub, kanske en flinga. Eller vänta, saknar ju något med vit tavla? Zenith Daytona? Rolex Explorer II? Eller en IWC Ingy... men kanske med blå tavla. En AP RO med blå tavla... ähh fan har inte råd ... (sen börjar det om) En Datejust...
besluts ångest deluxeI min hjärna pågår följande
En Datejust, eller OQ svårt att välja... eller en Submariner... men jag vill ha målade index - ja Tudor Sub, kanske en flinga. Eller vänta, saknar ju något med vit tavla? Zenith Daytona? Rolex Explorer II? Eller en IWC Ingy... men kanske med blå tavla. En AP RO med blå tavla... ähh fan har inte råd ... (sen börjar det om) En Datejust...
besluts ångest deluxe
dagens i-lands problemFör min del kan nästa klocka bli nästan vad som helst. Ena dagen är man sugen på det ena, och efter lite sömn så är man sugen på det andra. Fruktansvärt. Sen när man har handlat och det gått en månad, eller vi säger en vecka, så börjar man tänka på det som man valde bort. Usch, jobbigt med så här tunga problem tycker jag.
Hoppas jag med. Skall bara skrapa ihop tillräckligt med poster så jag kan posta i Köp/sälj här på KSHärligt med äldre klockor! Får hoppas på att du hittar det du letar efter
En Speedmaster. Eller en DJ. Eller en Tudor. Fan också. Vet inte.
För min del kan nästa klocka bli nästan vad som helst. Ena dagen är man sugen på det ena, och efter lite sömn så är man sugen på det andra. Fruktansvärt. Sen när man har handlat och det gått en månad, eller vi säger en vecka, så börjar man tänka på det som man valde bort. Usch, jobbigt med så här tunga problem tycker jag.
116613LB med sunburst tavla får min röst! Otroligt vacker och får dina andra alternativ att blekna i jämförelse...Jag vet inte, hjälp mig!? Är snuskigt sugen på en Ap 15400, eller jumbon (osäker hur den sitter på handleden), men även rätt sugen på en BLNR. Kanske 116613LB. Kommer använda klockan varje dag. Sjukt svårt.
Jag vet inte, hjälp mig!? Är snuskigt sugen på en Ap 15400, eller jumbon (osäker hur den sitter på handleden), men även rätt sugen på en BLNR. Kanske 116613LB. Kommer använda klockan varje dag. Sjukt svårt.
Svårt sugen på en AP 15300. Trots att jag är sur på tillverkaren.
Lutar åt Cartier ×2, diver till mig och tank till tjejen.
Sur på tillverkaren?
Varför? Blev jättenyfiken
Låter mer som HublotJag tycker man fullkomligt förstört AP genom alla jävla limited edition, kändisklockor boutique-klockor och diverse monster riktat mot nyrika ryssar och bankrånare.
Jag veeet. APn som beater är ju inte optimalt. Den är jag mest sugen på dock.En Ap 15400 är inte alls fel? Men en klocka för att användas varje dag.. Hmmm detta blir ju svårt!
Den är så vacker, tyvärr snyggare fristående än på min handled116613LB med sunburst tavla får min röst! Otroligt vacker och får dina andra alternativ att blekna i jämförelse...
Jag tycker man fullkomligt förstört AP genom alla jävla limited edition, kändisklockor boutique-klockor och diverse monster riktat mot nyrika ryssar och bankrånare.
Låter mer som Hublot