Då blir det kanske inte min nästa klocka(sa plånboken) men någon gång så !36-40 kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då blir det kanske inte min nästa klocka(sa plånboken) men någon gång så !36-40 kanske?
Speedy eller smp?En Omega ☺.
Ville först ha en breitling navitimer men nu har jag börjat snöa in mig på omega aqua terra eller en vintage rolex datejust. Vilken av dessa två skulle ni ha valt och varför? Rolex eller omega
Smp om allt går som de ska. Du är nöjd med din speedy?Speedy eller smp?
Härligt! Jag är supernöjd!Smp om allt går som de ska. Du är nöjd med din speedy?
Jo visst kan du få ett inspirerande foto på en ReversoVore ballt med en jaeger lec. Reverso.. ingen som sitter på en sådan och kan läcka inspirerande foton?
Har du någon bra bild på dom?Aqua terra med den där blåa urtavlan är sinnessjukt snygg, men inget slår en fin datejust.
Antingen den eviga TT klassikern med champagne eller en linen tavla med iaf guld bezel och glöm ej 5 siffrigt så du får quickset.
Jag är väldigt biased dock.
Härligt! Vore kul att ha en sådan i framtiden, dressad men ändå lite sportig.Jo visst kan du få ett inspirerande foto på en Reverso
Det är det som gör den lite rolig. Reverso togs fram som en ren sportklocka och anses nu vara värsta dressuret. Appropå det ska ska jag kolla upp vilka sportiga band som finns. Reverso = den perfekta löparklockan för vardagsmotionären, bara timmar och minuter. Ingen stress, bara njutning och avkoppling. Ett gummiband i starrars-tema hade varit något.Härligt! Vore kul att ha en sådan i framtiden, dressad men ändå lite sportig.
Tja, det löftet höll jag iallafall då en Planet Ocean köptes mindre än en månad senare. Speedmaster årsklocka lockar ännu, i övrigt vore en mer elegant klocka också välkommen.Speedmaster Alaska Project
Speedmaster Pro med "Racing Dial"
Speedmaster årsklocka
Möjligtvis en Planet Ocean
Ja det är ju lite kul historia bakom men antar att många dessutom kopplar sporten som ganska dressad. Den passar bättre till bomullspiké än till fräcka funktionstishor men som du säger.. för den som inte kräver hundradelar så är den ju perfekt!Det är det som gör den lite rolig. Reverso togs fram som en ren sportklocka och anses nu vara värsta dressuret. Appropå det ska ska jag kolla upp vilka sportiga band som finns. Reverso = den perfekta löparklockan för vardagsmotionären, bara timmar och minuter. Ingen stress, bara njutning och avkoppling. Ett gummiband i starrars-tema hade varit något.
Jo, visst är hästpolo en finsport. Jag har inte sett mycket av hästpolo i slumkvarteren. Såg förresten att det blev lite tokstavning i mitt förra inlägg. Starwars-tema ska det vara.Ja det är ju lite kul historia bakom men antar att många dessutom kopplar sporten som ganska dressad. Den passar bättre till bomullspiké än till fräcka funktionstishor men som du säger.. för den som inte kräver hundradelar så är den ju perfekt!