Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolexen. Så blev det för mig och det känns fiiint.Jag sitter och velar mellan en Rolex Air-King 116900 eller en IWC Ingenieur IW32390. Lutar mer mot Rollen då jag tror på andrahandsvärdet i den klockan!
Grattis till nya klockan! Blir nog desamma för mig, kommer dock vänta med att köpa den till slutet av sommaren!Rolexen. Så blev det för mig och det känns fiiint.
Varit i precis samma sitts som du, för mig tog det tyvärr lite för lång tid (cirka 4 år sen jag började kika) och kanske 6 månader sen jag började kika verkligen på riktigt. Men blev en 16570 för mig och jag är väldigt nöjdI flera års tid har jag haft ett intresse för Rolex, med regelbunden bevakning har jag också noterat den ständiga värdeökningen på de referenser jag önskat införskaffa. Det är således med skräckblandad förtjusning jag än idag inväntar läge att slå till. Ska det bli en 16610? Kanske en 14060? 16570 är också otroligt clean. Ni hör själva, alternativen är många och jag känner ingen större stress men snart, blir det bannemej ett inköp
Varit i precis samma sitts som du, för mig tog det tyvärr lite för lång tid (cirka 4 år sen jag började kika) och kanske 6 månader sen jag började kika verkligen på riktigt. Men blev en 16570 för mig och jag är väldigt nöjd
Tror du överskattar personers minne hehe.Tråkig tråd, mer kul med att överraska folk med en paketöppning.
Satt i liknande tankar och slutade upp med 3239 med rosé-index. 3239 är enligt mig bäst med vit urtavla då den svarta är fin, men lite död. Sen tar det en stund att vänja sig vid vit urtavla på en sportstål tycker jag. Men fantastiskt mångsidig mellan dressat och ledigt/sportigt.
I solnedgång är den helt fantastiskt!