Wboy
Silver
ja bilden ovan i hast tagen på tåget.Ruskigt fin den där! Känns som att man måste se den i verkligheten för att få en känsla för utseendet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ja bilden ovan i hast tagen på tåget.Ruskigt fin den där! Känns som att man måste se den i verkligheten för att få en känsla för utseendet.
Vacker !Satt i liknande tankar och slutade upp med 3239 med rosé-index. 3239 är enligt mig bäst med vit urtavla då den svarta är fin, men lite död. Sen tar det en stund att vänja sig vid vit urtavla på en sportstål tycker jag. Men fantastiskt mångsidig mellan dressat och ledigt/sportigt.
I solnedgång är den helt fantastiskt!
Jag velade fram och tillbaka i dryga året mellan explorer 14270 and en 16610. Slutgiltiga beslutat blev 14270 och jag ångrar mig inte. Man kan ju alltid ha bägge tvåÄr sugen på en 16610. Tror det blir den. Fast å andra sidan kanske en 1680 eller varför inte en Exp1 eller 16600 eller...........???? Suck
Det lutar till Tudor black bay 36 för min del. Besökte min lokala klockbutiker för att pröva på handleden dock var den slutsåld