• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

Subby

Rolex
Den här om inte den säljs tills skattepengsrna kommer :)
IMG_0813.PNG
 

Esh

Omega
2-Faktor
Helt klart inne på en 14060 nuförtiden, helst också årsklocka då jag tänkt ha den så länge det bär! Inväntar bra ex till rätt pris. Nödvändigtvis inte årsklocka men 90-tal i alla fall! :)
 

dalle

Panerai
2-Faktor
Sugen på en blå dykare. Tudor black bay eller Breitling superocean heritage, helst 38 mm. Tyvärr är SOHn i blå 38 lite svårfångad.
 

kirex

Cartier
Eftersom jag inte tycks kunna köpa en utlovad Breitling Emergency Gripen edition i Blacksteel, måste jag hitta på något annat. Hoppas ändå vidare men det ser mörkt ut.
Gripen.jpg
Går däremot i väntas tider på en Sea-Dweller 126600.
1.JPG
Har även en dröm om att på sikt kunna köpa en helt ny PP 5990. Försöker hitta köplats hos en AD, och det ser ut som jag har fått napp. Vi får väl se om ett år eller så hur det har lyckats.
Patek-Philippe-Nautilus-5990-1A-001-3.jpg
 

lenname

Panerai
Eftersom jag inte tycks kunna köpa en utlovad Breitling Emergency Gripen edition i Blacksteel, måste jag hitta på något annat. Hoppas ändå vidare men det ser mörkt ut.
Gripen.jpg
Går däremot i väntas tider på en Sea-Dweller 126600.
1.JPG
Har även en dröm om att på sikt kunna köpa en helt ny PP 5990. Försöker hitta köplats hos en AD, och det ser ut som jag har fått napp. Vi får väl se om ett år eller så hur det har lyckats.
Patek-Philippe-Nautilus-5990-1A-001-3.jpg
Sjukt fint bratte!
 
Topp