Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lutar mest åt Sinn 556i just nu.
Passar verkligen till allt och på allt! Ser det lite som en billigare explorer 1 med egen design.+1 på den. Var inte alls speciellt förtjust i den bara för några månader sedan men nu har jag svårt att bort den från tankarna
Passar verkligen till allt och på allt! Ser det lite som en billigare explorer 1 med egen design.
Länk! Kanske ett läder också, beror på vad det kostar. Sen tänkte jag även köpa något hirsch efter ett tag!Har du funderat på om du ska köpa med länk, gummi eller läder?
Länk! Kanske ett läder också, beror på vad det kostar. Sen tänkte jag även köpa något hirsch efter ett tag!
H-link utan tvekan, gillar inte alls Fine-link på 556:an. Själv?Och då kommer tusenkronorsfrågan.....vilken av länkarna?
Fine-link
H-link
H-link utan tvekan, gillar inte alls Fine-link på 556:an. Själv?
Ser ut som det är Timefactors Speedbird-länk på den första bildenOch då kommer tusenkronorsfrågan.....vilken av länkarna?
Fine-link
H-link
Ser ut som det är Timefactors Speedbird-länk på den första bilden
Kan bara rekommendera den länken, helt underbar och riktigt bra kvalitet. Gör sig grymt på 556an.Aha...det var ju ett intressant tips. Då kanske det blir en h-länk med en Speedbird-länk som komplement
Sjukt fint bratte!Eftersom jag inte tycks kunna köpa en utlovad Breitling Emergency Gripen edition i Blacksteel, måste jag hitta på något annat. Hoppas ändå vidare men det ser mörkt ut.
Går däremot i väntas tider på en Sea-Dweller 126600.
Har även en dröm om att på sikt kunna köpa en helt ny PP 5990. Försöker hitta köplats hos en AD, och det ser ut som jag har fått napp. Vi får väl se om ett år eller så hur det har lyckats.