Då kan han ju inte kränga den med förtjänst!Väntelista? Sida upp och sida ner på chrono24, bara köp .
https://www.chrono24.se/search/inde...e&searchexplain=1&watchTypes=&accessoryTypes=
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då kan han ju inte kränga den med förtjänst!Väntelista? Sida upp och sida ner på chrono24, bara köp .
https://www.chrono24.se/search/inde...e&searchexplain=1&watchTypes=&accessoryTypes=
Hehe.. Har lite svårt att acceptera att den inte går att få tag på i butik.. Svider lite att behöva köpa från någon annan som ”köper för att sälja” så att sägaDå kan han ju inte kränga den med förtjänst!
Vilken modell/ref tittar du på?Jag ska absolut köpa en Grand Seiko, helst en springdrive!
Instämmer!Just nu är jag sjukt sugen på en Sjöö Sandström worldtimer 41mm ..... måste testas (så om någon har en att släppa efter jul så)
Vad är SubC för märke?Kändes bättre med något lite mer diskret märke än SubC.
"Sub-C" står för Submariner Ceramic och är den nyare modellen av Submariner, vilket är keramisk ring på dessa. I detta fall modell 116610 LN.Vad är SubC för märke?
Tror Zorin bara reagerade på att SubC inte är ett märke utan en modell."Sub-C" står för Submariner Ceramic och är den nyare modellen av Submariner, vilket är keramisk ring på dessa. I detta fall modell 116610 LN.
Rolex referens 116610LN heter ”Submariner Date” och inget annat..."Sub-C" står för Submariner Ceramic och är den nyare modellen av Submariner, vilket är keramisk ring på dessa. I detta fall modell 116610 LN.
Syftade mer på vad förkortningen stod för eftersom jag uppfattade att du inte visste det. Men jag ber så himla mycket om ursäkt.Rolex referens 116610LN heter ”Submariner Date” och inget annat...
Seamaster Diver 300 lockar starkt! Blå eller svart tavla är frågan bara