Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan vara svår tröskel för de flesta - att sälja.Oj hoppas att man kan bestämma sig snart. Men nu har iallafall det mentala arbete med att sälja klockor påbörjats för att skapa en budget
Den kan jag rekommenderaOmega Smpc har jag ställt in siktet på
Jo den är fin!Jag har alltid varit väldigt svag för denna!
Hämtade ut en Datejust idag 41 rhodium dial Mycket nöjdDatejust får det nog bli, dags att bli med Rolex antar jag
Alltid svårt att sälja klockor. Det finns oftast en historia och tanke kring varje inköp...Oj hoppas att man kan bestämma sig snart. Men nu har iallafall det mentala arbete med att sälja klockor påbörjats för att skapa en budget
Den ser jag gärna bild på när du hämtat den!En 116200 på jubilee med hidden clasp och svart tavla. Hämtas förhoppningsvis imorgon om jag hinner.
Jag velar mellan fyra alternativ. En OP 36 eller 39, svart tavla. Har dock otroligt svårt för dubbelindex, däremot gillar jag storleken på 36an bättre. Alternativt en DJ, svart tavla, fluted+jubilee eller slät på oyster, gillar dock inte riktigt polerade mittlänkar. Svåra grejer.
Jokern är en NOS Submariner från mitten av 2000-talet.
Har haft min sedan tidigt 90-tal långt innan jag blev intresserad av klockor. Kan rekommendera; viss kritik är befogad men oförjänt dåligt rykte.Nästa blir (förhoppningsvis) en Speedmaster Reduced! Så om någon vill sälja en sådan så får ni gärna höra av er
Kul att höra! Du är inte sugen på att låta den vandra vidare?Har haft min sedan tidigt 90-tal långt innan jag blev intresserad av klockor. Kan rekommendera; viss kritik är befogad men oförjänt dåligt rykte.
Men för att svara på tråden; förhoppningsvis dyker det upp en bokad BB88....58 hos min AD snart.
Tyvärr detta är en keeper.Kul att höra! Du är inte sugen på att låta den vandra vidare?
Det är en riktigt fin klocka du har bokat, bra val!!
BilderDen ser jag gärna bild på när du hämtat den!
Otroligt fin!! Hidden clasp är verkligen något extra! Grattis!!
Tack och inte bara snygg utan väldigt bekväm också.Otroligt fin!! Hidden clasp är verkligen något extra! Grattis!!
Fin! Grattis till nytillskottet