Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som ett vettigt val!Lutar åt en Rolex Explorer
Provade nya Bond versionen förra veckan, den var så jäkla ball!Det lutar åt Omega SMP 300 Diver blå på länk (igen ) men den nya Bond-versionen spökar för mig
Några plus/minus?Provade nya Bond versionen förra veckan, den var så jäkla ball!
Ja, priset är det stora minuset. 97K för ”bara” en Omega. Den blåa har jag haft två olika utav, så den är alltid på listan! De är grymt bra nuförtiden imho.Priset är väl kanske det stora bekymret, jag hade inte lagt mellanskillnaden som krävs för att få en ”007” jämfört med en vanlig.
Det stora plusset är ju att Omega SMP nu på allvar börjar bli en Konkurent till Submariner. Den känns ju riktigt tight och när jag höll en smp i en handen och en Sub i andra var nog fasen Omegan snyggare
Förklara för den oinvigde, Varför 2st kronor??Har bestämt mig för nya Seamaster 300m nu till sommaren
Heliumventil.Förklara för den oinvigde, Varför 2st kronor??
Den uppe till vänster är en heliumventil. Seamaster har manuell medan Rolex och Tudor exempelvis har ”automatisk”Förklara för den oinvigde, Varför 2st kronor??
Är på jakt efter en 114270. PM om du är intresserad av att sälja din.
Såg ett liknade inlägg högre upp och antog att det var okej. Ursäkta missförståndet!Detta är inte Köp & Sälj, det finns en anledning till att du inte har tillgång till den delen......