Tackar den är väldigt fin och behaglig på handleden.Fin! Grattis till nytillskottet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar den är väldigt fin och behaglig på handleden.Fin! Grattis till nytillskottet
Imponerande beslutsamhet! Det måste vara en skön känsla att spara, spara, spara och sen äntligen få slå till på det där som man har gått och suktat efter.Kommer ta mig upp mot ett år spara ihop till den men..... Jag tänker seriöst försöka.
Kan bli ngn annan färg, men en Omega Seamaster (PO) blir det.
Lite sugen på den äldre med orange bezel också...
vi får se...
Finns ju ett alternativ,Det skulle bli en Zodiac Sea Wolf 53 men suget dalade rejält vid kontakt med Page & Cooper. Jag har ju sneglat mot 62MAS inspirerat från Seiko ett par år. Så nu när jag hittat ett smultronställe för Seiko i Jönköping så råkade jag boka denna .
Tänk vad en trevlig säljare kan ställa till med...
finns ju ett alternativ,Det skulle bli en Zodiac Sea Wolf 53 men suget dalade rejält vid kontakt med Page & Cooper. Jag har ju sneglat mot 62MAS inspirerat från Seiko ett par år. Så nu när jag hittat ett smultronställe för Seiko i Jönköping så råkade jag boka denna .
Tänk vad en trevlig säljare kan ställa till med...
Det blir en OP 39. Ringde Krons och dom råkade ha en i butik!Jag velar mellan fyra alternativ. En OP 36 eller 39, svart tavla. Har dock otroligt svårt för dubbelindex, däremot gillar jag storleken på 36an bättre. Alternativt en DJ, svart tavla, fluted+jubilee eller slät på oyster, gillar dock inte riktigt polerade mittlänkar. Svåra grejer.
Jokern är en NOS Submariner från mitten av 2000-talet.
Tack för tipset! Men det får bli inslagen väg. Känns bra å stödja lokal handlare.
Det blir en OP 39. Ringde Krons och dom råkade ha en i butik!
Grattis, bra grejerNu sitter den på handleden! Bra start på helgen!
Alltid trevligt att ”spontan” köpa en klocka till sig själv! Kan dock bli lite svårt att förklara hemma ibland...Nu sitter den på handleden! Bra start på helgen!
Blir mamsen arg?Alltid trevligt att ”spontan” köpa en klocka till sig själv! Kan dock bli lite svårt att förklara hemma ibland...
Alltid trevligt att ”spontan” köpa en klocka till sig själv! Kan dock bli lite svårt att förklara hemma ibland...
Jag har ägt 5st PO (alla har varit oranga). Otroligt sköna klockor. Jag har haft allt från 42mm utan chronograph till 45,5 mm med chronograph. Du kommer bli supernöjd.Kommer ta mig upp mot ett år spara ihop till den men..... Jag tänker seriöst försöka.
Kan bli ngn annan färg, men en Omega Seamaster (PO) blir det.
Lite sugen på den äldre med orange bezel också...
vi får se...
Vill gärna veta vad du tycker om den när du fått den Yeman då.Jag har en Yema Superman GMT Black på ingång. Nästa efter det blir sannolikt en GS SBGV245.
Jag har fastnat rejält för den nya blåa aqua terra. Stylish, men samtidigt lite sportig.
Kommer alltid stå bakom ett smpköpJag går i valet och kvalet mellan en smp eller wn tudor prince... dessa beslut..
Skulle vilja ha en PP traveltime som nästa klock, långt bort men inte omöjligt