fiskeklockan
Basic
Breitling superocean heritage ii =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val och ditt resonemang om indexen kan jag skriva under på! Den blev nämligen min ”nästa” klocka.Jag hade gärna haft båda varianterna av 556an. Otroligt läcker blå tavla, har den på min 104a men de applicerade indexen är något som höjer tavlan på 556an. Får se var jag landar. OWG är inte aktuellt, det är för kul att kunna anpassa sig efter humör och omgivning.
Gratulerar i dubbel bemärkelse! Den är sjukt bra faktiskt. Sinns blåa tavla för 104 och 556i är fantastisk. Mycket bra val! Jag var också hos Erikson för att testa en svart 104 och 556i, men när jag fick på den blå 104an var det klart direkt.Bra val och ditt resonemang om indexen kan jag skriva under på! Den blev nämligen min ”nästa” klocka.
Blev häromdagen med 556 som present från fästmön då jag fyllde jämnt. Stod i butiken och hade beslutsångest över valet mellan svart och blå tavla. Innan jämförelsen var jag helt inne på den svarta men bad att även få prova den blå. Den svarta är ballare med mer Sinn-DNA, medan den blå i mitt tycke är intressantare med sina nyansskiftningar, utförande på index/visare och datumavsaknad. Första klockan med dubbelsidigt antireflexbehandlat glas
Eller en GMT Master II - beslutsångestEn Sea Dweller 116600. Måste bara bli av med min polarklocka först
Snyggt! Är på jakt på en polar för att komplettera sub:en. Tror bestämt att det är den optimala kombon.En Sea Dweller 116600. Måste bara bli av med min polarklocka först
Snygg den där klockanEn Sea Dweller 116600. Måste bara bli av med min polarklocka först
110 kakor, hej och hå! https://www.opturanordic.com/sv-se/...5/grand-seiko-1/heritage-collection/?count=45Köpte nyligen min första GS och tillhör den katergori människor som blir helt frälsta - sicken kvalité!!
Ganska prompt ställde jag in mig på Snowflaken men växlade snabbt över till deras nya White Birch. Har inte lyckats hitta något svenskt listpris på den, men det ser ut att bli markant dyrare än Snowflaken...
Tack för infon, satan vad dyrt! Får väl bli tillbaka till snowflaken, alternativt sälja av en del klockor.
Ja synd att man missa den! hade köpt den direkt!Kollade på Aliens häromdagen och började direkt sukta efter Ripleys Seiko. Eller snarare reissuen SCED035. Så jävla fulsnygg. Släpptes endast i 3000 ex men har sett att någon hittat hit till KS vilket är kul!