Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns hur många som helst på chrono24?Drömmer om en submariner date, sea dweller eller kanske en Daytona i stål, verkar ju stört omöjligt att få köpa en ny så Jag får nog drömma vidare ett bra tag till.
Ja jag hittade några nya där nu . Va kommer det sig att de e sånt jävla mek med att få köpa en av en ad här i Sverige när man verkar kunna köpa en direkt på nätet av en utländsk handlare? Det pratas hela tiden om kölistor, vad man köper å köpt under tiden och relation till ad mm mm.Finns hur många som helst på chrono24?
@Daniel_st kanske inte vill betala över list?
Håller med. En av få gula klockor jag kan tänka mig. Den är löjlig bra och lika löjligt dyr.Denna har jag alltid velat ha, långt innan John Mayer Muppen hajpade upp den
Måste dock sälja av lite klockor om jag ska köpa denna, och jag vet inte riktigt om jag vill eller kan
Den är jäktigt fin BB36’a , har haft en. Men sålde den kort därefter för den upplevdes för liten, annars fantastisk på alla sätt. Skaffade en likadan nu fast BB41 som är helt magisk i storleken. Men jag kommer ju prova den i morgon den 1 april!BB36:an lockar som bara fasiken Ska försöka hålla köpfingret i styr ett tag å spara till en sån. Det är dock inte helt lätt...
Fint tips! Men gillar mindre klockor och 38mm brukar va de största ja bär. Har ganska smala handleder samt rätt så små händer. Så tror bb36:an kommer bli bra. Men ska försöka hitta den beggad så kan man sälja den och gå +/- noll, om den inte passar. Samt att ja tycker den är lite väl dyr i nypris.Den är jäktigt fin BB36’a , har haft en. Men sålde den kort därefter för den upplevdes för liten, annars fantastisk på alla sätt. Skaffade en likadan nu fast BB41 som är helt magisk i storleken. Men jag kommer ju prova den i morgon den 1 april!
Bara ett tips!
Då förstår jag. Har du mindre handleder så kan jag verkligen rekommendera BB36’an, prova den sen med gummi, gärna med Van Guard gummit. Magiskt!Fint tips! Men gillar mindre klockor och 38mm brukar va de största ja bär. Har ganska smala handleder samt rätt så små händer. Så tror bb36:an kommer bli bra. Men ska försöka hitta den beggad så kan man sälja den och gå +/- noll, om den inte passar. Samt att ja tycker den är lite väl dyr i nypris.
Men hoppas du blir nöjd med 42an Ska också testa ett nyköp nu efter tolvslaget
Skulle jag orka skicka in min TH på service så hade du kunnat köpa en bruksklocka till en hyfsad peng.Fightas i huvudet mellan en Tag Carrera Calibre 16 eller en Oris Aquis Date. Gemensamma nämnaren är att de båda är riktigt schyssta i brunt
Det blir en Breitling Colt Skyracer för mig. Får se hur 45mm klocka på dryga 50 gram känns
Ja, 54,6 ska den väga tydligenWow, det är en lätt klocka! Min Citizen titanium klocka väger ca 88gram och känns väldigt lätt så den där Breitlingen måste kännas som att det är ett tomt skal...