Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo priset är ju ofta största motet när man hitttar något man vill ha.. känns som det mesta dragit iväg senaste åren alla kategorier.Jo jag känner till klockan väl. Jag har inte riktigt fastnat för den så var nyfiken på vad som fångade dig. För mig är det en cool vintage dykare om det är i mint skick. Men inte så rolig enligt mig. Speciellt inte för pengarna den går för idag.
Den blå urtavlan är riktigt snygg!Rolex Yachtmaster är i min mening en av de mest undervärderade klockorna där ute. Både stål och TT everrose är fantastiska klockor med det smidiga och otroligt snygga daytona-liknande caset. Kan inte bestämma mig för vilken urtavla man ska ha dock
Nu har du chansen att göra ett kapEn Oris Aquis red cherry är näst på tur!
Svår att hitta begagnad bara
Riktigt cool.GO Calendar Week.
Magisk komplikation!
Bild snodd från nätet.
Det finns några alternativ med veckonummer, Patek är ett (men dyrt) men jag har svårt att se något bättre än GO På väg i ett paket förrestenRiktigt cool.
Hade en enklare variant, Oris, med veckonummer.
Men GO är bättre, har en perpetual calendar som är magisk.
Kul, grattis!Det finns några alternativ med veckonummer, Patek är ett (men dyrt) men jag har svårt att se något bättre än GO På väg i ett paket förresten
Jag har en och hade samma farhåga innan jag köpte eftersom att jag alltid har gillat tyngden i min seamaster och associerar det med kvalitet. Efter över ett års ägnade så kan jag säga att vikten på min snowflake snarare känns som en fördel. Superskön att bära och skottsäker kvalitet!Är sugen på en GS Snowflake (sbga211g) men är osäker på om vikten som materialet (titan) utgör gör att den känns för lätt?
Jäkligt snygg tavla på den, skulle jag vilja se IRL. Finns den i medium size oxå?Har aldrig tidigare vart intresserad av Cartier men den sportiga Santos-modellen med ADLC-belagd bezel känns plötsligt galet rätt... Lutar att det blir en sådan när den inkommit till min lokala Ad
Tror att medelstora modellerna bara finns med klassisk vit urtavla (och utan ADLC). Jag testade den stora med blå urtavla och på min (rejäla) armled så satt den perfekt men jag har över genomsnitt i handledsstorlek.Jäkligt snygg tavla på den, skulle jag vilja se IRL. Finns den i medium size oxå?