• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken blir din nästa klocka?????...

Måste nog våga släppa sargen och köpa mig en Speedy PRO som nästa klocka, men blir nog inte förrens i höst...skulle nog komplettera SubC och APn bra...

Speedy1_zpsaf4c4ec3.jpg

Förutom någon råbarkad beater så tror jag inte nästa klocka ska inhandlas förrän Oktober 2016, då man fyller 30. Långsiktigt sparande mot antingen en sprillans ny G/S Datejust eller en begagnad Day-Date.

Ändrade planer för min del, var inne på en Speedy 145.022 men tyckte Speedy kändes lite småtrist i slutändan (inget illa mot en ikon som Speedy :) )

Men nu är jag helt inne på en fin 94110.

img60295380.jpg

Speedyn är lite småtrist, inget snack om saken men en ikon och fördelen med dom är att dom nog håller bäst i längden...

En flinga är aldrig fel, hoppas du hittar ett bra ex...

Speedyn är lite småtrist, inget snack om saken men en ikon och fördelen med dom är att dom nog håller bäst i längden...

En flinga är aldrig fel, hoppas du hittar ett bra ex...
Jag vill fortfarande ha en Speedy men om jag måste välja mellan en Flinga och Speedy så tar jag Flingan, sen bidrar nog en diver till en mera mångsidig duo tillsammans med en lite dressigare klocka (GS:en) om man bara kommer ha 2 st klockor.

Det verkar vara otroligt svårt att hitta en riktigt fin. Men Davvans Flinga bevisar att dom finns.. :)

Det måste bli denna...när pengar finns och när den dyker upp, det vet jag inte, men det blir den.
Finns det nåt coolare? Inte i min värld... men den är kanske ganska liten...

Lånad bild...
iPhoto-bibliotek.jpg

Jag känner ett abnormt stort sug efter en DayDate nu! Jag ska starta ett specifikt sparkonto ENDAST avsett för detta och se var det landar. Mm...DayDate...mumma!

Tillbaka
Topp