Måste nog våga släppa sargen och köpa mig en Speedy PRO som nästa klocka, men blir nog inte förrens i höst...skulle nog komplettera SubC och APn bra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det skulle bli en fantastisk trio!Måste nog våga släppa sargen och köpa mig en Speedy PRO som nästa klocka, men blir nog inte förrens i höst...skulle nog komplettera SubC och APn bra...
Ändrade planer för min del, var inne på en Speedy 145.022 men tyckte Speedy kändes lite småtrist i slutändan (inget illa mot en ikon som Speedy )
Men nu är jag helt inne på en fin 94110.
Ordern är lagd sedan ett par veckor tillbaka... Väntan är olidlig!
116710BLNR
Våndas verkligen över om jag ska sälja min BLNR. En riktigt trevlig klocka!
Jag vill fortfarande ha en Speedy men om jag måste välja mellan en Flinga och Speedy så tar jag Flingan, sen bidrar nog en diver till en mera mångsidig duo tillsammans med en lite dressigare klocka (GS:en) om man bara kommer ha 2 st klockor.Speedyn är lite småtrist, inget snack om saken men en ikon och fördelen med dom är att dom nog håller bäst i längden...
En flinga är aldrig fel, hoppas du hittar ett bra ex...
Oerhört lockande just nu.
Oerhört lockande just nu.
STEALTH WEALTH!! Som Archie säger. Dyrt som fa-an, men jäkligt fin. Platina-beater!Oerhört lockande just nu.
Inte långt ifrån ett tryck på köp