Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sugen på någon vintagekronograf, annars Datejust förhoppningsvis.
Min DJ åker väl upp snart
Där är väl svaret givet, känns som en ickefrågaUsch jag vet inte.. Har såå svårt att bestämma mig!!
Är sugen på Panerai 560, men jag slank in på Omega som jag alltid gillat och blev väldigt förtjust i PO CO-AXIAL 42 MM
Båda är så läckra, vad ska man ta sig till?
Där är väl svaret givet, känns som en ickefråga
Ska käka middag med en kille som har en american nästa helg. Ska bli kul att "titta med fingrarna"
definitivt! Den är toksnygg! Det enda som stör mig lite är priset, för de pengarna finns det andra pjäser som är intressanta..Trevligt, se om du tycker den är lika fantastisk i verkligheten som jag tyckte. Är du själv spekulant på en som framtida klocka?
Plockar upp den här i veckan
(Bild lånad från wristwatchphoto.com)
Snygg! Har aldrig sett en Panna med blå visare, vad har den för ref.? Snygg sandwich-dial också!
Det blir antingen en GMT Nipple dial med rootbeer eller tigereye...
Eller en Day-Date med denna tavla...
Är så sjukt sugen på något nytt, och någon av dom två modeller som nämns ovan känns hetast för tillfället.
Om det inte måste vara en Rootbeer så kan jag tipsa om min gamla 1675 som nu ligger på Blocket. Riktigt fin, med komplett service gjord hos Bergströms i Malmö för 1,5 år sedan (jag använde den inte alls från det tillfället fram till att jag bytte bort den för någon månad sedan). Jag har historik på den sedan jag köpte den nyservad 2001. Dra ett PM om du vill veta mer. Här är Blocket-annonsen från nuvarande ägaren: http://www.blocket.se/helsingborg/Rolex_GMT_Nipple_dial_53309467.htm?ca=23_15&w=1