• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken blir din nästa klocka?????...

Doncorleone

Panerai
Har precis spenderat alla skantar på en Omega SMP, men nästa dinka blir garanterat en Rolex. Har bara klämt på en seadweller från mitten av 90-talet och den kändes inte helt fel. Är total såld på dykare

Må väl !
 

durutti

Cartier
Klickat hem en till Glycine..
glycine_incursore_wd_sm-16.jpg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Är mer villrådig än någonsin tidigare, har varit tvärsäker på en Speedy, köpte sedan en 16750 som inte höll tätt och lämnades tillbaka. Nu velar jag mellan allt från JLC reverso duo - sub date eller nodate, 1675 / 16710 eller någon nyare Rolex typ 114060 eller... Lite av charmen men är nu jävligt sugen på att springa på ett ex av ovanstående som känns helt rätt
 

meuller

Omega
Min nästa klocka får nog vänta till examen om 4 år. Drömmen hade varit en JLC Grand taille i guld eller AP 14790
image.jpg
image.jpg


Den mer realistiska är väl AP.
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Man hinner ju ändra sig 200ggr innan man har sparat ihop tillräckligt
Men valen står idag mellan en DD head only med silvertavla alt BLNR. Idag iallafall
 

Arvin

Omega
2-Faktor
Precis skaffat mig en DJ 16014 så suget efter nytt har dämpat lite,
Är rätt sugen på en månfas, en Frederique Constant kanske?
Annars har jag velat ha en AP Royal Oak i evigheter.
 
Topp