Marckus
Silver
116718LN var det va?Såg precis American Hustle. Helt OK rulle, 7/10. Christian Bale bär en DD genom hela filmen. Louis CK bär en, inte helt tidsenlig, GMT-II C.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
116718LN var det va?Såg precis American Hustle. Helt OK rulle, 7/10. Christian Bale bär en DD genom hela filmen. Louis CK bär en, inte helt tidsenlig, GMT-II C.
![]()
Har precis kollat True Detective (De sex avsnitten som finns ute) Väldigt mörk serie, ingen feel-good mao! Grymt skådespel och manus än så länge förutom att det kan bli lite utdraget.
Kan vara något för folk som gillade första säsongen utav breaking bad eller dexter.
Vet inte riktigt hur jag känner för den än, någon som sett?
116718LN var det va?
Har precis kollat True Detective (De sex avsnitten som finns ute) Väldigt mörk serie, ingen feel-good mao! Grymt skådespel och manus än så länge förutom att det kan bli lite utdraget.
Kan vara något för folk som gillade första säsongen utav breaking bad eller dexter.
Vet inte riktigt hur jag känner för den än, någon som sett?
Droppar de tre senaste, vilka lyckligtvis var ovanligt lyckade.
When Harry met Sally (När Harry mötte Sally):
Kändes väldigt Seinfeld.
6/8
Vertigo (En studie i brott):
Sicken stämning!
7/8
Stockholmsnatt:
Varje gång jag ser denna är det som att jag bygger upp någon slags mur runtomkring mig, så även denna gång.
8/8
Rise of the Planet of the Apes! Riktigt bra till skillnad från den som kom 2002.
Den är riktigt bra faktiskt, tror det ska komma en uppföljare med, rätta mig om jag har fel![]()
Det står på IMDB att det ska komma en 2014http://www.imdb.com/title/tt2103281/ Kan bli något, ser det ut som!
Det läskigaste i hela filmen är när "Ahnuld" och hans dotter sitter och matar varandra med glass.Commando med Schwarzenegger igår natt. Det måste vara 25 år sen jag såg den sist.
J
True detective är grym! Bra smak där!Såg senast serien True Detective, riktigt bra! Se den genast,, även om det inte är en film så känns det så
True detective är grym! Bra smak där!
J
Håller med. Länge sen jag såg så bra skådespel.Riktigt bra men man måste hänga med i svängarna och tids-erorna... grymt bra skådespel och mycket trovärdiga i sina roll-tolkningar.
Håller med. Länge sen jag såg så bra skådespel.
J