• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Exodus gods and kings...
Besviken hade förväntat mig mer från denna film, kändes som en enda lång dialog i princip

Interstellar däremot, riktigt bra!
 
Kom hem inatt och kunde inte sova, så drog på förortebs favoritfilm, Scarface. Säkert sett den hundratals gånger men alltid lika bra. :)
 
Breach på flixen.
Riktigt spännande om en rysk spion inom FBI.
Baserad på en sann historia.
image.jpg
 
Buckle up and enyoy the ride:) Det är som ett skevt, fragmentariskt drama där man får följa Beavis och Butheads, något mer störda, verkliga förebilder.
Hahaha fy fan vad kul! Då ska jag se den strax eller sen men innan kvällen är slut i alla fall! Återkommer med mina åsikter här i tråden. Tack.
 
Nä men fy fan Gummo den var fan skit alltså nog för att jag fattade att det var en independent film men what the fuck?!

Dock garvade jag som fan åt scenen i bowlinghallen med det döva paret haha
 
Nä men fy fan Gummo den var fan skit alltså nog för att jag fattade att det var en independent film men what the fuck?!

Dock garvade jag som fan åt scenen i bowlinghallen med det döva paret haha

Nä jag älskar den! Har aldrig sett nåt liknande. Så härligt massa whitethrash när det är som sämst. Skinnskallebrorsorna som slåss är en fin scen åxå.
Då ska du inte se "JulienDonkeyBoy" av samma regissör om en schizofren storebror gör lillasyrran på smällen.
 
Nä jag älskar den! Har aldrig sett nåt liknande. Så härligt massa whitethrash när det är som sämst. Skinnskallebrorsorna som slåss är en fin scen åxå.
Då ska du inte se "JulienDonkeyBoy" av samma regissör om en schizofren storebror gör lillasyrran på smällen.
Haha ja den scenen var också rätt "udda". Men vadå white trash nör det är som sämst, är inte alla här på KS sånna?


;) :p

Nä du jag tror jag skiter i åsnepojken haha.
Och fan vad ful Gummo är!
 
Såg Into the woods med tjejen innan. Typisk Disney med mycket sång, lite seg bitvis men helt okej.
 
Såg igår "Black Sea" från 2014 med bl.a Jude Law. Ruskigt jävla spännande och överraskande bra film. Lite dåldis som inte fått mycket uppmärksamhet vilket är konstigt så den var riktigt bra! Oförutsägbar och framför allt sjukt spännande! 9/10 Rolex

http://www.imdb.com/title/tt2261331/?ref_=nv_sr_3

Ikväll blir det "Imitation Game" med Benedict Cumberbatch!
 
Jag kollade på denna igår, och oj vad jag blev positivt överraskad (NOT) .

Filmen 2/5, idén är j... kul
Skådespelarinsatser 1/5
Totalbetyg 1/5

sharknado_2_the_second_one_blu_ray.jpg
sharknado_2_the_second_one_blu_ray.jpg
 
Public Enemy No1 Part 1 och Part 2 såg jag häromdagen, fransk gangster film. Baserad på en sann historia om en gangster på 1950-talet. Rånade banker osv osv. Mycket sevärd.
 
Såg Insurgent på bio i söndags. Traditionellt amerikanskt dravel, med extra minus för ganska dåliga skådisar. Rekommenderas inte.
 
MVBeckInvasion-672x372.jpg

Väldigt halvdan, ganska kass skulle jag nog tom. säga. Helt rätt i tiden dock på ett humoristiskt sätt.
 
Tråkigt att det inte ens är underhållande att gå på bio längre. Se på TV slutade vi med för ett år sen. I guess internet killed television. :D
 
Tillbaka
Topp