• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Jag behöver ett galet filmtips till i kväll alltså. En livsförändrande jäkla dänga. Vad kan ni tipsa mig om?
 
Stjäl tråden lite, ska flyga enkel sträcka ca 9 timmar om några dagar, och tar tacksamt emot några filmtips på halvbra komedier i samma stuk som typ Horrible Bosses att fördriva tiden med... :)
 
Stjäl tråden lite, ska flyga enkel sträcka ca 9 timmar om några dagar, och tar tacksamt emot några filmtips på halvbra komedier i samma stuk som typ Horrible Bosses att fördriva tiden med... :)
Tucker and Dale vs. Evil. Helt briljant film!
Jag behöver ett galet filmtips till i kväll alltså. En livsförändrande jäkla dänga. Vad kan ni tipsa mig om?
The poughkeepsie tapes tyckte jag var en jävla dänga.
Annars kan jah rekomendera:
A murder of crows
Old boy (orginalet)
Requiem for a dream
Ethernal sunshine of the spotless mind
Primal fear
Predestination
Norman
Hard candy
Gone girl
Antichrist
9

Alla dessa filmer är enligt mig pangfilmer Som man blir mer eller mindre fuckad av. Dock är a serbian film the one on du vill känna dig smutsig. Googla upp nunumret till jourhavande medmänniska först bara
 
Ser alltid filmer flera år efter premiären... Men såg life of Pi nyligen
Bra men skulle nog inte ha sett på iPad....:banghead:
 
IMG_1646.JPG
Såg (in)officiella klocksnackfilmen på flyget till Malta imorse: The Lost Boys.

Riktigt bra! En bra dryckeslek är att dra en shot varje gång de säger "Michael" i den filmen :cool:
 
Såg Mad Max på bio i torsdags och måste säga att den var väldigt bra! Underhållande action från första till sista minuten utan sentimentalt dravel.
 
Stjäl tråden lite, ska flyga enkel sträcka ca 9 timmar om några dagar, och tar tacksamt emot några filmtips på halvbra komedier i samma stuk som typ Horrible Bosses att fördriva tiden med... :)
Snatch och Rocknrolla!! Två av mina absoluta favoritfilmer, de är gjorda av samma kille (Guy Ritchie) och är två superbra action/komedi filmer. Rekommenderas superstarkt!! :)
 
Mad Max: Fury Road

Vilken sjuhelsikes actionrulle!
En av de bästa actionfilmer jag har sett på. MÅNGA..många år!, lever upp till Mel Gibson's original och mer därtill! Ett måste på bio i år!
Actionfilmen är häpnadsväckande på stora duken helt enkelt!


PS.trailern gör den inte rättvisa
 
Tillbaka
Topp