Jag behöver ett galet filmtips till i kväll alltså. En livsförändrande jäkla dänga. Vad kan ni tipsa mig om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Never Say Never.Jag behöver ett galet filmtips till i kväll alltså. En livsförändrande jäkla dänga. Vad kan ni tipsa mig om?
Jag behöver ett galet filmtips till i kväll alltså. En livsförändrande jäkla dänga. Vad kan ni tipsa mig om?
Never Say Never.
Livsförändrrande utan tvekan! Positiv sådan? Nja
JappÄr det filmen om Justin Bieber du menar?
Då har jag redan gått igenom en livsförändring. . .
Srpski. Blivande klassiker.Serbian film
Stjäl tråden lite, ska flyga enkel sträcka ca 9 timmar om några dagar, och tar tacksamt emot några filmtips på halvbra komedier i samma stuk som typ Horrible Bosses att fördriva tiden med...
Horrible bosses 2
Tucker and Dale vs. Evil. Helt briljant film!Stjäl tråden lite, ska flyga enkel sträcka ca 9 timmar om några dagar, och tar tacksamt emot några filmtips på halvbra komedier i samma stuk som typ Horrible Bosses att fördriva tiden med...
The poughkeepsie tapes tyckte jag var en jävla dänga.Jag behöver ett galet filmtips till i kväll alltså. En livsförändrande jäkla dänga. Vad kan ni tipsa mig om?
Snatch och Rocknrolla!! Två av mina absoluta favoritfilmer, de är gjorda av samma kille (Guy Ritchie) och är två superbra action/komedi filmer. Rekommenderas superstarkt!!Stjäl tråden lite, ska flyga enkel sträcka ca 9 timmar om några dagar, och tar tacksamt emot några filmtips på halvbra komedier i samma stuk som typ Horrible Bosses att fördriva tiden med...
Lite besviken ändå... Hade nog för höga förväntningar . Men något rätt måste de gjort då de ändå lyckas hålla intresset uppe hela filmen trots få skådespelare och inga miljöombyten.Se Ex-Machina, om ni vill tänka lite