• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

nissehult

Patek
2-Faktor
På temat julfilmer så måste jag rekommendera den finska klassikern Rare Exports... ;)

I mitt Youtube-surfande så hittade jag en annan film med jultema. Den verkar väl sådär, men har något sett den? Den heter Stalled.
 

Sjobedan

Rolex
Som dom gjort samma experiment på? Han var ond har jag för mig. Måste nog se om innan den nya.
Han ''dog'' ju i den första Captain America och kom tillbaka i The winter soldier. Han blev tillfångatagen av de onda och omvänd för att mörda en massa folk med sin stålarm.

De föregående Captain America filmerna gillar jag inte speciellt mycket. Iron Man (främst!) och The Avengers är favoriterna.
Hoppas att Mark Ruffalo får en egen ''The Hulk'' film.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Han ''dog'' ju i den första Captain America och kom tillbaka i The winter soldier. Han blev tillfångatagen av de onda och omvänd för att mörda en massa folk med sin stålarm.

De föregående Captain America filmerna gillar jag inte speciellt mycket. Iron Man (främst!) och The Avengers är favoriterna.
Hoppas att Mark Ruffalo får en egen ''The Hulk'' film.
Kan nog vara så att ajg inte gillar dom så mycket heller. Är nog därför jag inte kommer ihåg.
Såg trailern till Superman vs batman förut. Blev lite taggad även om den verkar skum.
 

Sjobedan

Rolex
Kan nog vara så att ajg inte gillar dom så mycket heller. Är nog därför jag inte kommer ihåg.
Såg trailern till Superman vs batman förut. Blev lite taggad även om den verkar skum.

Jag gillar inte Ben Affleck... Det ska vara Christian Bale som är Batman.
Affleck suger...

Varför ska de två slåss egentligen?? De bor ju i olika städer va faaaaan...
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Jag gillar inte Ben Affleck... Det ska vara Christian Bale som är Batman.
Affleck suger...

Varför ska de två slåss egentligen?? De bor ju i olika städer va faaaaan...
Tror Batman är sur för att superman dragit aliens som slåss till jorden. Sen att Batman tar lagen i egna händer tycker inte superman om. Fast antar att det har något med Lex Luthor att göra, att han lurat ihop dom eller nått.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Man of steel var ju magisk! Speciellt efter super besvikelsen efter den förra stålmannen med den andra menlösa skådisen...
Ja jag tyckte han fick till den riktigt bra. Så där mörk som dark knight filmerna är. Men även fighting scenerna blev bra. Lätt att dom blir mesiga och det blir fel eftersom han är så kraftfull. Men i den flyger dom genom byggnader och förstör nästan hela stan :)
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Såg Iron sky häromdagen och kikar lite på regissören nu.
Har nån sett hans Star Wreck: In the pirkinning?
Sen ska han göra I killed Adolf Hitler och Iron Sky: The coming race. Älskar den typen av filmer :)
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Såg Iron sky häromdagen och kikar lite på regissören nu.
Har nån sett hans Star Wreck: In the pirkinning?
Sen ska han göra I killed Adolf Hitler och Iron Sky: The coming race. Älskar den typen av filmer :)
Jag har haft Star Wreck nerladdad hur länge som helst utan att få tummen ur...

"I Killed Adolf Hitler", är den baserad på seriealbumet av Jason? Ganska kul album.
 
Topp