• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Såg Ant-Man nu när influensan slog till. Skojjig film med kul actiontema. Lite löjlig, men det var väl att förvänta?
6/10 fick den snällt, var ett tag sen nu jag faktiskt såg klart en hel film utan att stänga av, så det är ett bra betyg.
 
En grym nostalgirulle från glada 80-talet. Måste ses!
image.jpg
 
Tyckte Ant-man var bland dom sämsta superhjältefilmerna som är relativt moderna faktiskt. Som tur är finns mängder med andra som jag föredrar.
 
Såg nyligen Stanford Prison Experiment.
Mycket intressant film om ett psykologiskt experiment som genomfördes under 70-talet på Stanford Universitetet. Ett gäng ungdomar sätts i en fängelsesimulerad miljö där deras psyken sätts på spel under uppsyn av en halvtokig forskare. Som sagt, intressant film som är baserad på en sann historia. Knäpp film men yet pulshöjande.
EDIT: kommer på mig själv tipsa om denna film till dom flesta jag känner. Symtom på film som satt spår? Traumatiserad?
 
Senast ändrad:
Det blev Straight Outta Compton för mig ikväll. Tyckte den var riktigt bra, en av 2015 års bästa rullar skulle jag nog vilja säga.
 
Senaste filmen med Jennifer Lawrence som heter Joy. Trevligt med självständiga kvinnor! Bra film men kanske inte värt ett biobesök.
 
Tillbaka
Topp