Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va? Alicia Vikander, ju... Om man nu kan få en boyhood-crush när man är gift och tretti-ish, så har jag det definitivt.Burnt och den var skit dålig
Mammas pojkar, helt ok som förströelsetittande men inte lika klockren som "Smala Sussie"
Så en 4 av 10-film klassas som "sevärd"?Joy, 4/10 - Sevärd men lite seg.
Så en 4 av 10-film klassas som "sevärd"?
Ok. Bra att känna till din vokabulär... "Tidsfördriv" skulle jag kanske säga om en 4a, och "sevärd" om en 7a. Men, men... hårklyveriJag såg ju klart den så den är ju inte kass men inte heller något som jag skulle rekommendera om någon frågade mig vad de skulle se på bio om vi säger så. Sen har vi ju filmer som är vedervärdiga och inte ens går att se men så dålig är inte Joy.
Ok. Bra att känna till din vokabulär... "Tidsfördriv" skulle jag kanske säga om en 4a, och "sevärd" om en 7a. Men, men... hårklyveri
Japp, jag såg den igår.Nån som sett The Revenant?
sjukt bra men som redan är sagt, lite seg ibland. Men överlag suverän film!Nån som sett The Revenant?
No escape med Owen Wilson, över förväntan 6.5/10 får den!
DiCaprio är väl inte med i The Martian?Kanonrulle i min bok. Inget fan av Owen annars men här var han bra.
The Martian däremot, blev en liten besvikelse då jag förväntade mig premium. Halvseg trots DiCaprio.
Haha, förlåt.
The revenant menade jag .
har hört mycket gott om denna, även från dom som läst boken! Vad tyckte du!?
Den var bra! Det skulle verkligen behövas lite mer "Ove" i folk. ;-)har hört mycket gott om denna, även från dom som läst boken! Vad tyckte du!?