• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Edin

Panerai
Chef.
Andra gången jag ser den och diggar den hårt. Måste skaffa en Bertazzoni/Ilve med grill och en knivrulle att förvara knivarna i. Sen ska jag bli kung på Hallibut! Måste bara fiska upp den med då GBG import inte är tillräckligt Hipster..
 

Subby

Rolex
Såg Deadpool i måndags, igår blev det burnt och idag Olympus has fallen(London has fallen kommer inom kort). Njuter av lovet helt enkelt :)
 

Edin

Panerai
Spotlight.
Bra film men storyn... Hur kan så många människor fortfarande vara anhängare till den katolska kyrkan? Vedervärdigt att Präster och kyrkans män beter sig på det sättet är att uttrycka det artigt!
 

Måberg

Panerai
Såg om "American psycho" igår. Blir nästan bara bättre för varje gång man ser den, var nog fjärde titten för min del nu :)
 

Måberg

Panerai
I brist på annat att se drog jag på "Spy Hard" på netflix. Vissa roliga scener men i övrigt riktigt usel! Men visst tusan saknar man Leslie Nielsen...
 

Måberg

Panerai
Polaren övertalade mig att hänga med på premiären på "Bat Man vs super Man" ikväll. Hade helt missat att Zack Snyder stod för regin för då hade jag hållt mig hemma... Men med det sagt så var den ändå inte så dålig, svag 3 av 5 från mig.
 

Lowe92

Cartier
Såg precis deadpool och måste säga att den var mycket bättre än förväntat. Överdriven action, roliga referenser och schyssta skämt. Ger den den 7/10, klart sevärd.
 
Såg precis deadpool och måste säga att den var mycket bättre än förväntat. Överdriven action, roliga referenser och schyssta skämt. Ger den den 7/10, klart sevärd.
Såg den också för någon vecka sedan. Klart godkänd och ett skönt wrist shot i början.
5NwBTwf.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Ett päron till farsa. Mitt betyg 6.0. Ok o lokvkade fram endel skratt. Lättsam.
Såg även nyligen tjuvheder som jag sett fram mot. Rikigt bra men såklart ganska svart film. Högt betyg 7,5.
 

Veratio

Cartier
Såg sista Star Wars igår. Riktigt riktigt bra, har inte gillat dom sista fjantfilmerna, men den här var back to basic. Kul!

Skulle gärna se Deadpool, men jag ska inte gå på bio för att se en sån rulle! Kommer väl snart!
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Såg sista Star Wars igår. Riktigt riktigt bra, har inte gillat dom sista fjantfilmerna, men den här var back to basic. Kul!

Skulle gärna se Deadpool, men jag ska inte gå på bio för att se en sån rulle! Kommer väl snart!

Varför skulle du inte gå och se en "sån" film som Deadpool på bio? Vad nu menas med en "sån" film? :D
 
Topp