OT: Någon som har tips om nåt bra på netflix?
American Sniper var rätt bra, lite väl amerikansk ibland men bra spänning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OT: Någon som har tips om nåt bra på netflix?
Läst boken? Den är trettio resor värre...Såg om "American psycho" igår. Blir nästan bara bättre för varje gång man ser den, var nog fjärde titten för min del nu
Deadpool tyckte jag var lyckad faktiskt. Garvade högt ett flertal gånger.Såg Deadpool i måndags, igår blev det burnt och idag Olympus has fallen(London has fallen kommer inom kort). Njuter av lovet helt enkelt
Får krypa till korset och medge att jag faktiskt inte gjort det ännu. Tänkt göra det men sällan jag får tummen ur att läsa nuförtiden. Men tack för påminnelsen, kan faktiskt börja läsa istället för att sova på jobbpendeln!Läst boken? Den är trettio resor värre...
Såg den också för någon vecka sedan. Klart godkänd och ett skönt wrist shot i början.Såg precis deadpool och måste säga att den var mycket bättre än förväntat. Överdriven action, roliga referenser och schyssta skämt. Ger den den 7/10, klart sevärd.
Såg sista Star Wars igår. Riktigt riktigt bra, har inte gillat dom sista fjantfilmerna, men den här var back to basic. Kul!
Skulle gärna se Deadpool, men jag ska inte gå på bio för att se en sån rulle! Kommer väl snart!
Varför skulle du inte gå och se en "sån" film som Deadpool på bio? Vad nu menas med en "sån" film?
Ja, den hölls på plats trots all action iaf.Håller med dig till fullo. Supermans frisyr var däremot 5/5.
Sjukt avis, vill med se den! Hoppas den är grym!Då får vi se om denna är bra
Precis klar! Helt klart sevärd! Bra action och story. 8/10Sjukt avis, vill med se den! Hoppas den är grym!