McGyver
Guld
http://www.expressen.se/noje/macgyver-tillbaka-med-helt-nya-avsnitt/
Blir det om klockor nu @McGyver ? =)
-Jepp, jag spränger kopior med hjälp av kottbomber!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
http://www.expressen.se/noje/macgyver-tillbaka-med-helt-nya-avsnitt/
Blir det om klockor nu @McGyver ? =)
Hahaha! Det är en serie jag verkligen ser fram emot!-Jepp, jag spränger kopior med hjälp av kottbomber!
Håller med, lite för långsam. Men Leo förtjänar sin Oscars-nominering.The Revenant.
Fina miljöer och bra skådespel av både Dicaprio och Hardy. Filmen var däremot sådär..
Kolla filmen Burnt om du inte redan gjort det nu när du är sjuk!Är hemma sjuk och passade på att se Hellboy 2. Rätt kul fjantig-superhjälte-apokalyps-action-komedi om man tar det för vad det är.
Kolla nyaste, Steinar, den var rätt bra faktisktSåg beck - gunvald igår! Tyckte den inte var så bra dock. Kändes som något dom var tvungna att slänga ihop pga utbytet av gunvald!
Tänkte faktiskt kika den ikväll! blir spännande!Kolla nyaste, Steinar, den var rätt bra faktiskt
Det gör du rätt i Den var bitvis jävligt rolig också!Tänkte faktiskt kika den ikväll! blir spännande!
Härligt! Har han gjort att beck fått lite annan stil nu då?Det gör du rätt i Den var bitvis jävligt rolig också!
Det börjar gå åt det hållet isfHärligt! Har han gjort att beck fått lite annan stil nu då?
Och nu har jag sett Argo. De är duktiga de amerikanarna på att göra suspense-filmer, jag har blivit lätt svettig. Det är nog dax att åka till jobbet i morgon och vila upp migÄr hemma sjuk och passade på att se Hellboy 2. Rätt kul fjantig-superhjälte-apokalyps-action-komedi om man tar det för vad det är.