• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

nissehult

Patek
2-Faktor
Är hemma sjuk och passade på att se Hellboy 2. Rätt kul fjantig-superhjälte-apokalyps-action-komedi om man tar det för vad det är.
 

xTZ

Cartier
Såg beck - gunvald igår! Tyckte den inte var så bra dock. Kändes som något dom var tvungna att slänga ihop pga utbytet av gunvald! :p
 

strider

Panerai
(The age of adaline) tvekade mycket ifall jag skulle se den (pga dess genre). Den var MYCKET BRA!!!!!, mycket bättre än förväntat------>9/10!
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Är hemma sjuk och passade på att se Hellboy 2. Rätt kul fjantig-superhjälte-apokalyps-action-komedi om man tar det för vad det är.
Och nu har jag sett Argo. De är duktiga de amerikanarna på att göra suspense-filmer, jag har blivit lätt svettig. Det är nog dax att åka till jobbet i morgon och vila upp mig :)
 

Linkan

Rolex
Såg Alien 2 och Alien Vs Predator i Söndags, Alien 2 nästan lika bra som 1:an får 7/10, medans A Vs P får en 3,5/10 inte bra alls.
 

Josef B

Bestraffaren
Denna ska det bli idag iaf :)

image.jpg
 
Topp