Josef B
Bestraffaren
En sån film ska man se på bioVarför skulle du inte gå och se en "sån" film som Deadpool på bio? Vad nu menas med en "sån" film?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån film ska man se på bioVarför skulle du inte gå och se en "sån" film som Deadpool på bio? Vad nu menas med en "sån" film?
Bra då blir det ett biobesök snart på den.Precis klar! Helt klart sevärd! Bra action och story. 8/10
Den ska man ju verkligen se på bio. Svinball film!Skulle gärna se Deadpool, men jag ska inte gå på bio för att se en sån rulle! Kommer väl snart!
Åh, den där var länge sen. Vågar nog inte se den i nutid... Eventuellt att jag kan sträcka mig att se första filmenNext friday... Igen
En av de bästa, dear lord har du aldrig sett: rädda menige Ryan, full metal jacket, plutonen, deer Hunter, apocalypse now, den tunna röda linjen, blackhawk down, schindlers list.. Med mera med meraLigger och kikar på We Were Soldiers
En av dom bästa krigsfilmerna (Och filmerna överlag) som gjorts.
Mel Gibson i huvudrollen.
http://www.imdb.com/title/tt0277434/
Tur att smaken är som baken. Apocalypse Now (yepp, just den) och Den Tunna Röda Linjen var riktiga sömnpiller... Dom andra du nämner är rätt bra. The Pianist är också väldigt rörande.En av de bästa, dear lord har du aldrig sett: rädda menige Ryan, full metal jacket, plutonen, deer Hunter, apocalypse now, den tunna röda linjen, blackhawk down, schindlers list.. Med mera med mera
Rätt mycket CGI i den filmen?Warcraft 8/10 nörd som man är. Tror faktiskt filmen kan tilltala många som ger den en ärlig chans. Väldigt trevlig att se på bio dessutom. Tyvärr så avstår nog många att se den för nördfaktorn som är runt den.
Givetvis är det så men tycker det blev mycket bättre på bio än vad man har sett på trailers. Trailern kändes ganska sunkig men ändrade uppfattning rätt fort när jag väl satt där i biostolen och mös.Rätt mycket CGI i den filmen?
WTF???!! Har bara tittat på en halvtimme hittills, och den är redan förjävlig... Vad kommer resten att vara som?Pluggar till psykolog och en kurskamrat rekommenderade mig till att se Possession från 1981 då den tydligen ska ha flera underliggande psykologiska toner och teman i sig. Samma person rekommenderade mig för ett tag sedan Sånger från Andra Våningen från 2000 som jag tyckte var helt OK så litade på henne denna gång också. Hon som spelade huvudrollen i Possession var tvungen att gå i terapi efteråt för att det skadade hennes psyke så att spela karaktären. Själv kan jag inte minnas en film som lämnat mig så förvirrad och förbryllad som denna gjorde och jag vette fasen om jag kanske också måste gå i terapi för att glömma den här filmen.
Har ytterst svårt att sätta både rating på den och bestämma mig för om jag rekommenderar den eller inte. Men för de av er som gillar (extremt) udda filmer kan den ju vara värd ett försök. Kom inte tillbaka och skyll på mig bara när ni stänger ner den innan den tar slut för att ni inte vill se mer.
jag märker det... det där rummet i hennes lägenhet (om du vet vad jag menar) är ju helt åt helvete...@regnguden det fortsätter likadant genom hela, you are in for a treat
jag märker det... det där rummet i hennes lägenhet (om du vet vad jag menar) är ju helt åt helvete...