Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha, ha. Jo, det kunde man ha gissat. Har du nu sett "tjejfilmen" med Kiera N så är du väl inte sugen på ytterligare en variant. Men annars så kan jag rekommendera TV-serien - mycket bättre.Pride and prejudice and zombies.
Baserad på boken/filmen Pride and prejudice som är en snarkfilm om man nu inte är kvinna. Trodde att zombiefilmen skulle bli ett roligt inslag, trodde fel. Betyg 3/10 imbd.
Ligger och kikar på We Were Soldiers
En av dom bästa krigsfilmerna (Och filmerna överlag) som gjorts.
Mel Gibson i huvudrollen.
http://www.imdb.com/title/tt0277434/
Lördags-humor... Jag vet att filmen är en klassiker och skall kommentera dåtidens Italien, men det är en orgie i sadism och definitivt inget som man tittar på med sin partner såvida partnern har samma smak i filmer. Jag tyckte den var ganska kass.Saló eller Sodoms 120 dagar.
I regi av Pier Paolo Pasolini
En riktig feelgood rulle, något man ser med hela familjen och blir varm i själen av!
Rekommenderas starkt.
120 dagar av sodom är ju dock en bok skriven på 1700-talet av den galna britten Marquise de saade eller hur han stavar... han skrev fö. Boken i fängelse. Jag förstår varför han satt där...Lördags-humor... Jag vet att filmen är en klassiker och skall kommentera dåtidens Italien, men det är en orgie i sadism och definitivt inget som man tittar på med sin partner såvida partnern har samma smak i filmer. Jag tyckte den var ganska kass.
Lördags-humor... Jag vet att filmen är en klassiker och skall kommentera dåtidens Italien, men det är en orgie i sadism och definitivt inget som man tittar på med sin partner såvida partnern har samma smak i filmer. Jag tyckte den var ganska kass.
Bra film, mindre bra fake PPHittade Drive på Netflix igår så kollade på den.
Grymt snygg. Fick lite vibar till Heat i ljudläggningen.
underhållande var den, såg den för en vecka sen.Kollade precis på War Dogs - Vilken jävla rulle!
Spikat 4,5/5 bananer
Asså hans garv, EEEEH, EEHH HEHEKollade precis på War Dogs - Vilken jävla rulle!
Spikat 4,5/5 bananer
Mästerlig film.
Hittade Drive på Netflix igår så kollade på den.
Grymt snygg. Fick lite vibar till Heat i ljudläggningen.