Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se Interstellar om du inte sett den. Riktigt bra!Independent day. Inte alls bra. Skaplig i början men sajpade ut totalt mot slutet 2/5.
Gravity. Snyggt gjort med viss spänning men saknar det lilla extra och får en svag 4/5
2001 en rymdodyssé. Sjukt bra klassiker 5/5
Letar efter bra Sci-fi om någon har tips ..?
Independent day. Inte alls bra. Skaplig i början men sajpade ut totalt mot slutet 2/5.
Gravity. Snyggt gjort med viss spänning men saknar det lilla extra och får en svag 4/5
2001 en rymdodyssé. Sjukt bra klassiker 5/5
Letar efter bra Sci-fi om någon har tips ..?
Gott några ny för mig därFörslag på några som jag sett (och sett om) senaste tiden:
Interstellar
Arrival
Marsian
2010
Prometheus (Blev väldigt mycket bättre andra gången av någon anledning)
Sunshine
Event Horizon
Contact
Gott några ny för mig där
Passar på att tipsa om filmen The Moon (tror den heter så) Ypperlig Scifi!
300. Sparta med Kung Leonidas försvarar Grekland mot Persernas angrepp. Baseras ju på en sann historia och är en riktig toppfilm. Sett den 3 ggr nu 5/5 så klart!
Fin var ordetEn skön rulle. Scenen där Xerxes nästan blir nålad och blir förvånad över hans potentiella dödlighet är fin.
Det var länge sedan jag såg den men jag kommer ihåg att jag blev grymt besviken För högt ställda förväntningar kanske.Kvällens filmtips med bröderna Cohen. "No Country For Old Men."
En actionthirller med avstamp i den amerikanska western. Filmen är brutal, spännande och med flera sköna figurer. 5/5 rollar Grattis till alla er som inte sett den ännu!
Såg Snowden för 5 min sedan.
Riktigt bra , kan verkligen rekommendera !
Man kan omöjligt bli besviken när de gäller den filmen !!Det var länge sedan jag såg den men jag kommer ihåg att jag blev grymt besviken För högt ställda förväntningar kanske.
Jodå en mycket seriös och bra roll i denna rulle.Såg Snowden för en timme sedan, och kan bara instämma.
Tycker (som jag nästan alltid gör) att JGL gör ett riktigt bra jobb i rollen. En lång väg ifrån "Tredje klotet ifrån solen".
(Skrivet på en datorn med tejpad webbkamera)
Det var länge sedan jag såg den men jag kommer ihåg att jag blev grymt besviken För högt ställda förväntningar kanske.
Jag tyckte den var bra. Se den. Kolla även Westworld på HBO.Vad tror ni om Ex Machina? Ämnet AI är ju intressant och förpackningen verkar lovande. Levererar den?
Sett, bra film som kunde varit ännu bättre med lite justeringar i manus etc. Klart sevärd och får 4/5 rollar av migJag tyckte den var bra. Se den. Kolla även Westworld på HBO.