Det är ju en Malmö-match i första hand.Jag följer CL och vill då gå på en Champions League match.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju en Malmö-match i första hand.Jag följer CL och vill då gå på en Champions League match.
Nej. Galga alla.Titta vart de ligger i tabellen. De kan få lite kärlek så här års...
Haha. Ibland så! Jag kommer dock aldrig växa upp, hellre dör jag! För övrigt borde Mohammed Al-Hakim från Köping adlas!!Här håller jag faktiskt med dig, för en gång skull.
Inga gnagare skulle vilja gå på en sån match kan jag lova, precis som att inga MFF'are ville se sista matchen på Råsunda mot Napoli.Självklart ska biljetterna i första hand gå till oss stolta MFF:are och inte till avundsjuka Gnagare som vill titta på Ronaldo och hoppas att MFF förlorar.
Hyfsat stor skillnad på Napoli och Real Madrid dockInga gnagare skulle vilja gå på en sån match kan jag lova, precis som att inga MFF'are ville se sista matchen på Råsunda mot Napoli.
Btw, kan vi inte slippa cirkel- och mediarunken om detta nånstans? asså det lär ju släppas en typ 320 sidors CL-bibel från Sportbladet om Malmö och ZLÄTAN där alla sidor bara är fulla med utlösning. Räcker inte det?
Kanske det, får ju fortfarande utlösning från förra
Fy fan för den där jäveln...
Skulle säga att sista matchen på Råsunda var ganska stor dock. dessutom var Napoli riktigt bra då, Cavani, hamsik etc. Dessutom brukar väl real spela nån plastmatch i Sverige ibland?Hyfsat stor skillnad på Napoli och Real Madrid dock
Borde flås levande inför publik.Rosenberg = Legend
Borde flås levande inför publik.
Borde flås levande inför publik.
Glöm inte att fusk tog er dit!
Dåliga domslut är det gott om men det är inte samma som att MFF fuskar.Glöm inte att fusk tog er dit!
HahaVill förtydliga, jag hatar MFF, ingen jävla smiley.
ABER!
1. Jävligt kul att de lagen som MFF ska möta förhoppningsvis ska få smaka på lite svenskt (danskt) stål.
2. Zlatan kan dra åt pipsvängen
3. Hoppas att någon välvillig MFF casual kastar något vasst i huvudet på Ronaldo
4. Tror att MFF får det helt omöjligt mot Real, men är inte helt säker på utgången mot PSG eller brödgänget från Dontesk
5. Gillar inte handgranatskastarna i Malmö men är benägen att hålla på danskarna mot de här lagen.
bon courage danskjävlar!
Mer välvilligt än så blir det tyvärr inte från Norra stå
Har aldrig hört talas om första, andra eller tredje hand när det kommer matcher. Jag släpper det här nu, vi kommer ingenstans.Det är ju en Malmö-match i första hand.
Jaha då var biljetterna till hemmamatcherna och PSG borta printade och klara.
Blir nog min Heritage 1942, hade den både mot Salzburg och Celtic hemma. Hade min Seamaster i Paris och det gick inte så bra, så den får i vart fall stanna hemma.Vad har folk på armen idag då? För min del blir det en beater Citizen då det kan gå galet till på läktaren.
Ping @Sjobedan @Kniven @horologium @Fredde76
Ni andra som ser den på tv får såklart också förgylla tråden ( ja jag vet att ni kommer smygkolla )
Går med Sambon idag så det blir ståplats på Bobs Hörna.Det blir min Legend Diver ikväll. Ikväll ska Rosenberg och Djurdjic käka Nacho till kvällsmat.
Ses po Roys.
Ha det Blått !