• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken jävla lottning för Malmö FF!

Sjobedan

Rolex
Vad har folk på armen idag då? För min del blir det en beater Citizen då det kan gå galet till på läktaren.
Ping @Sjobedan @Kniven @horologium @Fredde76

Ni andra som ser den på tv får såklart också förgylla tråden ( ja jag vet att ni kommer smygkolla )

Jag fick vackert ge bort biljetten till matchen ikväll. Pappa använder inte klocka.
Men här nere I belgien på huvudkontoret så rockar jag SKX007 på ett grått perlon.
 

Sjobedan

Rolex
Har fått förhinder, igen. Sitter på flyget till Bryssel om två timmar igen. Denna gången sålde jag biljetten. (för kostpris)
 

luddviig

Panerai
Kan inte riktigt bestämma mig vilken match man ska kolla på ikväll, självklart är det ju jättekul att Malmö är med, ett lag från Sverige liksom. Men real - psg matchen lockar ännu mer än malmö matchen, kanske får sätta upp dual screen :D
 

RosaCasio

Cartier
DSC_0010.JPG

Bob Houghton ovanför klacken. Lars Lagerbäck i bakgrunden
 
Topp