• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken jävla lottning för Malmö FF!

Jaguaren

Omega
Det blir Roys ikväll som vanligt. Jag har använt min stol 4 gånger sen stadion byggdes men så ska det vara på en sjungande sitt sektion.
Jag gillar vädret idag. Riktigt Skånskt jävla skitväder med regn och blåst. Det blir nog premiär för mitt ullunderställ ikväll.
Ikväll tar vi minst en poäng.
Marcus hallå hallå hallå, Zlatan vadå vadå ! ;)
Ha det Blått !
 

JonasF

Omega
2-Faktor
TV-soffan. Hoppas alla som är på plats låter lika mycket som i matcherna mot Red Bull, Celtic osv då kommer det bli poäng ikväll!
 
Så sant som det är sagt, jag har blivit erbjuden 18.000:- kontant för biljettjäveln. Tackade nej med tanke på att jag hade grämt mig resten av livet för att jag passade på möjligheten att se den live.

Inte ens ett sjusiffrigt belopp hade fått mig att sälja min biljett till ikväll.

Ha det Blått !

Helt galet vad folk går in för en i övrigt ganska habil match, jag kanske är mossig men vad är storheten egentligen i denna match, är det att Zlatan spelar i Malmö?
Jo jag är fotbollsintresserad och jo jag hade gärna sett matchen men inte i helvete att jag betalt eller avstått tex 18 papp för det.

Hur som ha det så jäkla trevligt!!!
 

Sjobedan

Rolex
Helt galet vad folk går in för en i övrigt ganska habil match, jag kanske är mossig men vad är storheten egentligen i denna match, är det att Zlatan spelar i Malmö?
Jo jag är fotbollsintresserad och jo jag hade gärna sett matchen men inte i helvete att jag betalt eller avstått tex 18 papp för det.

Hur som ha det så jäkla trevligt!!!

Zlatan, på Swedbank. Mot Malmö FF I en Champions Leauge match. Once in a life time. (självklart spelar intresset en stor roll!)
 

Jaguaren

Omega
Storheten är att MFF ikväll kommer täppa till truten på alla journalister och dem som tror att MFF är chanslösa på sin hemmaplan.

Ha det Blått !
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
image.jpeg


Mjo. Visst kunde man önskat mer. Typ lite mer effektivitet framåt - och någon form av tilltäppning bakåt.
Det sagt så var det nog fortfarande en av de coolaste matcherna jag sett live. Man dras onekligen med i hypen!

Hade inte heller betalt 18k (eller ens i närheten), men jag hade nog inte heller accepterat någon särskilt mycket mindre summa för att sälja!
 

Sjobedan

Rolex
Såhär i efterhand, var det värt att avstå en trevlig klocka som du kunde köpt för pengarna om du sålt biljetten till den högst mediokra matchen dom det blev... :dead:

Ja :) Det blev Zlatans första och sista gang på Swedbank i CL sammanhang, mest troligt Rosenbergs sista CL-match. Att få se alla stjärnorna i PSG spela fotboll mot Malmö FF var riktigt kul! Sjuk stämning på läktarna fast kraftigt underläge. Bäst var de första 30 minuterna utan tvekan. Jag hör fortfarande dåligt, och jag har ingen röst kvar. Men det var det värt.
 
Topp