• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken klocka bar du på ditt bröllop?

Moorflax

Patek
2-Faktor
Gifte oss 2012 men iom att klockintresset var svalt så hade jag ingen klocka tyvärr. Hade det varit idag så hade en Omega Constellation suttit bra!
 

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Nog ett tag kvar innan vi slår till, men tänkte ha denna på mig.

Omega Automatic Geneve 1.jpg
 

Depp-Erik

Cartier
Nu ska man väl inte gå händelserna i förväg, måste ju hitta en lämplig kvinna som tycker att jag är en lämplig man först, men om man får drömma sig bort lite så blir det väl troligen någon av dessa, beroende på klädkod. Kanske kan det bli så att jag inte bär någon av dem men att kvinnan i fråga bär Omegan...

20151109_221232.jpg
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Hade endast en klocka att välja på en Certinan ds podium, passade kanske inte så bra men hade inget annat att välj på
image.jpeg
 

mmx

Cartier
Då brukar man välja att inte visa sin ålder. Det var just 15 som var ovanligt här. Inte så många som fejkar sin ålder. Ett mysko nick bruk räcka. Snygt att du valde frack!
Sorry, tyckte/trodde man måste lägga in något där. Alternativt förvalt. Visar inte nu iaf. Ja, frack är ju klassigt. Eftermiddagsbröllop i kyrkan. Bruden med långklänning, utan släp.
 

Everglade

Omega
2-Faktor
5 Januari 2005. Krispigt vinterbröllop
Bröllop tarvar festdräkt, enligt mig, d v s jag bar frack.
Eftersom jag är klädhandlare och lite anal vad gäller dresscode så bar jag inte armbandsur till fracken utan farfars gamla Omega fickur.
 
Topp