StrawberryFields
Sir Notalot
47mm?Det enda som överlever tredje världskriget är kackerlackor och Sinn U212 SE i Deutscher U-boot-stahl!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
47mm?Det enda som överlever tredje världskriget är kackerlackor och Sinn U212 SE i Deutscher U-boot-stahl!!
Yes sir, allt under det är för barn och kvinnor
Hade gärna haft en själv. Men mina tandpetarhandleder hindrar mig..Yes sir, allt under det är för barn och kvinnor
Bärs som en U1:a, märker ingen skillnad.Hade gärna haft en själv. Men mina tandpetarhandleder hindrar mig..
Hmmmmm... Nu blev jag sugen på att styra en gtg bara för att få provaBärs som en U1:a, märker ingen skillnad.
Bara att hojta till.Hmmmmm... Nu blev jag sugen på att styra en gtg bara för att få prova
Det vill jag absolut vara med på! Spelar egentligen ingen roll vilken Sinn det blir. Allt funkar!Hmmmmm... Nu blev jag sugen på att styra en gtg bara för att få prova
Är det den modellen som är limiterad till 300 ex?Det enda som överlever tredje världskriget är kackerlackor och Sinn U212 SE i Deutscher U-boot-stahl!!
Ja, den kom till Sverige igår, Erikson urhandel fick 3st, alla sålda, jag fick den förstaÄr det den modellen som är limiterad till 300 ex?
Ser stentuff ut!
Mer bilder
Jag kör gummi på min U1 SDR och att det drar till sig damm tycker jag inte direkt. Pris ligger runt 1.000:- om man handlar direkt av Sinn i Tyskland.Gött att höra Har du kompletterat med gummit? Får man fråga om du vet vad det kostade? Sedan är jag lite osäker på hur bra det blir på 556an. Den är ju mer flygarinspirerad, och då kanske inte gummi gör sig lika bra som på en dykare som U1an. Har ju länken till 556, och tycker om den, men på sommaren vill man gärna ha gummi.
Är det den modellen som är limiterad till 300 ex?
Ser stentuff ut!
Mer bilder
Stort tack!
Tyvärr så ingår det ej, ganska stränga regler runt dess bössor, men 212:an är en trygg kollega när dessa hanterasOm det ingår en Valmet vid köp av en U-212, så är den helt klart min favorit-Sinn.
Grym!212:an kände sig hemma idag
Den är så fin!Svårslagen sommarbadare; EZM3.
Kul att kombinera band till dessutom
Svårslagen sommarbadare; EZM3.
Kul att kombinera band till dessutom
Det var dags att ge mina grabbar en första schysst klocka. Så här blev det
Det var dags att ge mina grabbar en första schysst klocka. Så här blev det