• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken Sinn gillar ni bäst?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag gillar 240st...

image.jpg
 

SSL

Audemars
Någon som har provat Sinns gummi? Funderar på ett gummi till min 556i då jag har fått för mig att det kan bli riktigt snyggt till sommaren. Tänker mig ett som är integrerat mot boetten och deras kompakta vikspänne. Har dock för mig att det är rätt dyrt och att det är silikon som drar till sig damm? Någon som vet vad det kostar? Är det bättre att köpa på sig ett gäng nato? :)

Nu är det här en 556A, men bättre än inget :) (stulna bilder)
attachment.php

attachment.php

Köpte min Sinn 556i med gummit när det begav sig. Dock det gummit utan viklåset. Samlar på sig damm och blir lätt skitigt men skönt som fan. Är ju bara att duscha av. Inte använt på ett bra tag dock.
 

SSL

Audemars
För mycket dag/datum på Sinn tycker jag.
Väljer man engelska så känns det fel då det är en tysk klocka. Å väljer man tyska så känns det fel för jag kan inte tyska. Så jag önskar färre Sinns med datum.
 
B

Banankontakt

Guest
Hmmm, inte lätt att bara välja en! Men jag skulle sätta den av skallagrimson tidigare bifogade 240st högt på min lista. Men även den Andersml bifogade är riktigt läcker! Speciellt med den innre 24h visaren. :)
 

matage

Omega
Den hemsnickrade 356 Arktis med dome var ju sjukt snygg!
Vanliga Arktis låg ett tag på shortlist för mig men det blev aldrig av...
 

McFly

Cartier
För mycket dag/datum på Sinn tycker jag.
Väljer man engelska så känns det fel då det är en tysk klocka. Å väljer man tyska så känns det fel för jag kan inte tyska. Så jag önskar färre Sinns med datum.
Har alltid haft lite problem med dagarna på tyska, men sedan jag köpte en 358:a med tyskt daghjul så sitter det i ryggmärgen :D
 

hemingway1999

Friends of KS
2-Faktor
Jag älskar U1000 men föredrar originalversionen. Det är nog bland det råaste man kan ha.

img10033294853.jpg

(Bild från nätet)

Synd att den är så vansinnigt stor. Om den varit något mindre skulle jag köpt en direkt, men som det är nu funderar jag i stället på en EZM13.
Sinn-EZM-13-1.jpg

(Bild lånad från ablogtowatch)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp