skallagrimson
Silver
Jag gillar 240st...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårslagen sommarbadare; EZM3.
Kul att kombinera band till dessutom
Någon som har provat Sinns gummi? Funderar på ett gummi till min 556i då jag har fått för mig att det kan bli riktigt snyggt till sommaren. Tänker mig ett som är integrerat mot boetten och deras kompakta vikspänne. Har dock för mig att det är rätt dyrt och att det är silikon som drar till sig damm? Någon som vet vad det kostar? Är det bättre att köpa på sig ett gäng nato?
Nu är det här en 556A, men bättre än inget (stulna bilder)
Postar den här istället.
Har alltid haft lite problem med dagarna på tyska, men sedan jag köpte en 358:a med tyskt daghjul så sitter det i ryggmärgenFör mycket dag/datum på Sinn tycker jag.
Väljer man engelska så känns det fel då det är en tysk klocka. Å väljer man tyska så känns det fel för jag kan inte tyska. Så jag önskar färre Sinns med datum.
Är bara att köpa till, kostar runt 3000kr
3000kr? Inte mer? Är du säker på detta?Är bara att köpa till, kostar runt 3000kr
Lånad bild:
Jag har fått upp ögonen för 356/358, sjukt snygg med plexi.
Sinns länkar är billiga, men inte dålig kvalité för det3000kr? Inte mer? Är du säker på detta?
Passarounden: https://klocksnack.se/threads/passaround-sinn-358.11615/ ...som du kanske redan sett men lite roliga bilder för inspiration till köp Blev själv lite sugen nu.
Ja. Frågade om det när ja köpte min 103 st sa i juni. Så priset borde fortfarande vara aktuellt.3000kr? Inte mer? Är du säker på detta?