Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, hade nog betalat 10' för angelusen i okänt skick. Ser riktigt fin ut och den är i stål.Under 10k är ett klipp (imho)
Jag har lagt bud, men får se hur långt det räckerKänns som att några av oss är sugna på att bjuda? Ska jag hålla mig borta?
Ovanligt med stål?Ja, hade nog betalat 10' för angelusen i okänt skick. Ser riktigt fin ut och den är i stål.
Jag upplever det ganska ovanligt generellt på gamla kronos (tyvärr då jag inte är en guldkille..)Ovanligt med stål?
Hoppas du lagt ett högt bud... Inte jätteovanligt men finns rätt många guldbelagda och de är rätt trista.Ovanligt med stål?
Nja, det är över utgångs I alla fall. Budar du?Hoppas du lagt ett högt bud... Inte jätteovanligt men finns rätt många guldbelagda och de är rätt trista.
Har svårt att se lite över utrop skulle räcka, men lycka till!Nja, det är över utgångs I alla fall. Budar du?
Jag är också sugen på att bjuda. Är 1000e minimum tror du? Eller kanske mer än så? Man lär ju få serva Angelusen...Har svårt att se lite över utrop skulle räcka, men lycka till!
Skulle tro det, men beror ju helt på vilka som kommer buda. Typ 10' Angelus, 4' Zenith, Omega 2' plus lite blandat kanske.Jag är också sugen på att bjuda. Är 1000e minimum tror du? Eller kanske mer än så? Man lär ju få serva Angelusen...
Tack, finns väl möjlighet att höja sitt bud misstänker jagHar svårt att se lite över utrop skulle räcka, men lycka till!
Jag är eg bara intresserad av Angelusen tyvärr. Om någon är sugen på några andra av dem kan vi lägga bud ihop så bestämmer vi bara på förhand vad varje klocka ska kosta...? På någon?Skulle tro det, men beror ju helt på vilka som kommer buda. Typ 10' Angelus, 4' Zenith, Omega 2' plus lite blandat kanske.
Jag kan ta Angelusen så kan du få restenJag är eg bara intresserad av Angelusen tyvärr. Om någon är sugen på några andra av dem kan vi lägga bud ihop så bestämmer vi bara på förhand vad varje klocka ska kosta...? På någon?
Äh du sitter ju och har halvpax på varannan klocka som går på auktion!Gaah, inte får man vara "själv" om något tack @Vintage92
Hallå, du har ju inga pengar ändå! Banken(bruden) har stängt ner dina kontonGaah, inte får man vara "själv" om något tack @Vintage92
Har inte köpt nått objekt som kommit ut i denna tråd då alla är som skator runt allt som glimmarÄh du sitter ju och har halvpax på varannan klocka som går på auktion!
Lär bli än mer stängt framöver.....Hallå, du har ju inga pengar ändå! Banken(bruden) har stängt ner dina konton
Den var jäkligt ball!
Blir nog lite liten bara.Den var jäkligt ball!
36 mm exkl. krona. Skulle i alla fall passa min tandpetare till handled.Blir nog lite liten bara.
Aah missade storleken, 36mm är rätt litet. Har en Squale som behöver servas hemma, får pma @Erik1 så kanske den kan komma till användning!Blir nog lite liten bara.
Har ingen koll, men litar inte på Lauritz efter att jag hört om flertalet incidenter från deras sida..Vad säger ni om den här? Borde inte verket vara Heuer-märkt?
http://www.lauritz.com/sv/auktion/heuer-chrongraph-valjoux-71/i4039567/#