Märkligt helt klart, men bra för tyskland! Hojta gärna om du springer på någon mer!erbjöds till flera handlare för runt 30 ingen i sverige var intresserad då så den gick till tyskland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märkligt helt klart, men bra för tyskland! Hojta gärna om du springer på någon mer!erbjöds till flera handlare för runt 30 ingen i sverige var intresserad då så den gick till tyskland
Ja, alla köper på spekulation verkar det som.Tycker också det börjar bli lite väl pricy, tror att alla räknar med rejäl prisuppgång på allt - vilket inte stämmer på alla modeller. Men, 28k för 321 med CB-case lät asbilligt, jag tar en sån tack!
Ja och så även jag till viss del, klart det är kul att köpa något som hoppar upp skitmycket på kort sikt. Men roligast av allt är ju att få bära en modell som har en historia och helt rätt patina, om den sen går för samma som jag köpte den för eller något lägre så är det ingen krisJa, alla köper på spekulation verkar det som.
Helt klart. Syftade dock inte på dig som entusiast utan på investerareJa och så även jag till viss del, klart det är kul att köpa något som hoppar upp skitmycket på kort sikt. Men roligast av allt är ju att få bära en modell som har en historia och helt rätt patina, om den sen går för samma som jag köpte den för eller något lägre så är det ingen kris
Cool men rätt liten tyvärr, bara 31mm
Läs en gång till!Cool men rätt liten tyvärr, bara 31mm
Haha tänkte att det verkade lite väl litetLäs en gång till!
Bah.... nu har jag löst in mina konvertibler....Perfekt! Eftersom den är för dyr kan ni skita i den helt så får jag bjuda själv
Uppskattar verkligen den här tråden när man hittar någonting bra - uppskattar inte den här tråden när ni hittar någonting jag redan hittat och vill ha för mig själv
Mmm det händer jämt... Men om man hittar ngt på auctionet eller Barnebys har alla andra också hittat samma klockaUppskattar verkligen den här tråden när man hittar någonting bra - uppskattar inte den här tråden när ni hittar någonting jag redan hittat och vill ha för mig själv
Haha men jävlar!! Det är den ju inte värd, alls... Eller?Var med i telefonbudgivningen. Hade ett tak på 34k exkl. avgifter, men någon la 50k direkt.
Smått i överkant med tanke på servicebehov och utan originallänk. Men med tanke på skicket samt dess samlarvärde av denna anledning så kan det mycket väl vara ett OK pris för en klocksamlare. Just värdet på "samlarklockor" är ju allt ifrån rationellt.
Skulle säga att 50+provis är vettigt men i den högre delen av vad som är ok pris. Värdet på ett samlarex (som detta nästan är) är ca 7500 USD. Bezeln enkom ligger på 2-2.5k USD.Haha men jävlar!! Det är den ju inte värd, alls... Eller?
Hur vet du att en forummedlem knep den?Intressant att det var en forummedlem som knep den.
Hur vet du att en forummedlem knep den?
Aah ok missade det.Andersbackstroms inlägg innan han editerade den.
Haha det farliga tröstköpet Men den ser fin ut! Grattis!Tröstköpet :
Haha what have I done Nejdå den är trevlig, en ny krona och ett schysst strutsband såHaha det farliga tröstköpet Men den ser fin ut! Grattis!