Trodde du köpte den i staterna? Eller de kanske använder samma lappar på crafoordKänner igen lappen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde du köpte den i staterna? Eller de kanske använder samma lappar på crafoordKänner igen lappen...
Nej, köptes i lund. Det som gjorde det hela lite roligare. Fassan köpte den vänstra. Tyvärr blev min bror överbjuden på den mellersta...Trodde du köpte den i staterna? Eller de kanske använder samma lappar på crafoord
Mäktigt! Svårt att se men pyramidtavla?Nej, köptes i lund. Det som gjorde det hela lite roligare. Fassan köpte den vänstra. Tyvärr blev min bror överbjuden på den mellersta...
Tror inte det, har för mig att båda de andra hade vanliga sunbursttavlorMäktigt! Svårt att se men pyramidtavla?
På Craaford? Såg inte att de hade DDs..Nej, köptes i lund. Det som gjorde det hela lite roligare. Fassan köpte den vänstra. Tyvärr blev min bror överbjuden på den mellersta...
2-3 år sen...På Craaford? Såg inte att de hade DDs..
Du hade rättLätt att säga i efterhand, men jag hade nog kunnat käka upp min gamla Breitling-keps om den gått under 50. Kul att en KS-are knep den.
En gång i kvartalet har jag typ det. Tror ändå det var ett bra köp. Superskick, tidig med DON (pre-moon, för bövelen!). Servicebehov spelar ingen roll med 861 och passande länk är relativt lätt att hitta. Synd att du inte knep den, det hade du varit värd @Karatekid . Men Connien såg fin ut, i alla fall.Du hade rätt
Helt Kmart bra köp enligt mig! Låg inte så långt under men hade iofs inte bjudit iom att personen pmade mig och berättade om tänkt budnivå.En gång i kvartalet har jag typ det. Tror ändå det var ett bra köp. Superskick, tidig med DON (pre-moon, för bövelen!). Servicebehov spelar ingen roll med 861 och passande länk är relativt lätt att hitta. Synd att du inte knep den, det hade du varit värd @Karatekid . Men Connien såg fin ut, i alla fall.
Ska bli spännande att se vem det är.Helt Kmart bra köp enligt mig! Låg inte så långt under men hade iofs inte bjudit iom att personen pmade mig och berättade om tänkt budnivå.
TackDet kommer! Förhoppningsvis då en coolare speedy än 145022En gång i kvartalet har jag typ det. Tror ändå det var ett bra köp. Superskick, tidig med DON (pre-moon, för bövelen!). Servicebehov spelar ingen roll med 861 och passande länk är relativt lätt att hitta. Synd att du inte knep den, det hade du varit värd @Karatekid . Men Connien såg fin ut, i alla fall.
Vart fanns denna auktionen i lund?Nej, köptes i lund. Det som gjorde det hela lite roligare. Fassan köpte den vänstra. Tyvärr blev min bror överbjuden på den mellersta...
Jag bommade den pga ren och skär jävla feghet. Borde fläskat på.Någon som knep den här? Bra pris tycker jag, 4,2k. Jag ställer mig i kö, hade inte råd just nu...
http://m.ebay.com/itm/252398649556?_mwBanner=1
Smått i överkant med tanke på servicebehov och utan originallänk. Men med tanke på skicket samt dess samlarvärde av denna anledning så kan det mycket väl vara ett OK pris för en klocksamlare. Just värdet på "samlarklockor" är ju allt ifrån rationellt.
22.5% provis docksamlarvärde? det var väl ingen 321?? eller ens en transitional med 321 tavla?? så 50 k plus 20% verkar väldigt högt
22.5% provis dock
Håller inte med dig om att den inte har samlarvärde. Att hitta en 145.022-69ST med DO90 bezel i nära NOS-skick är fan inte varje dag. Enligt Omega forums och Speedmaster 101 är värdet ngn stans upp mot $7500. Kom ihåg att bezeln ensamt är värd $2-2.5k. Visst, 61k kanske var lite i överkant, men jag hade hellre betalat lite för mycket för en klocka i sällsynt bra skick än att köpa en sliten, för jag tror att skicket är en av de viktigaste faktorerna för bibehållet värde.
Men, jag ska ödmjukt tillägga att jag är ny på vintage och inte särskilt kunnig, så jag kan absolut vara ute och cykla...
Har du en liknande Speedy och släpper den för 40k har du pengar på kontot så snart jag får ditt nr min vänjag tyckte redan att förhandsgissningarna var dyra 30k plus 22.5 %
22.5% provis dock
Håller inte med dig om att den inte har samlarvärde. Att hitta en 145.022-69ST med DO90 bezel i nära NOS-skick är fan inte varje dag. Enligt Omega forums och Speedmaster 101 är värdet ngn stans upp mot $7500. Kom ihåg att bezeln ensamt är värd $2-2.5k. Visst, 61k kanske var lite i överkant, men jag hade hellre betalat lite för mycket för en klocka i sällsynt bra skick än att köpa en sliten, för jag tror att skicket är en av de viktigaste faktorerna för bibehållet värde.
Men, jag ska ödmjukt tillägga att jag är ny på vintage och inte särskilt kunnig, så jag kan absolut vara ute och cykla...
Köp den här. Cal 321, DON, CB-case...Har du en liknande Speedy och släpper den för 40k har du pengar på kontot så snart jag får ditt nr min vän
Bytta visare går tyvärr fetbort för mig... Vilket begränsar utbudet en aningKöp den här. Cal 321, DON, CB-case...
https://omegaforums.net/threads/1966-omega-speedmaster-105-012-cb-vintage-watch-ghost-bezel.40635/
I solitt guld kanske. I detta skick och belagd tycker jag det är dyrt.http://www.tradera.com/item/190118/...nalEmail=memorylist_reminder&utm_nooverride=1
känns som ett lågt pris? brukar inte piepan ligga på 15+?
Har du en liknande Speedy och släpper den för 40k har du pengar på kontot så snart jag får ditt nr min vän
Tudor på torsdag och Speedy på tisdag. Sedan gammalttrodde du skulle ha en tudor
Tack! (Eller ja, antar att det var till mig)lycka till