Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utveckla Vilka sidor trålar du?såldes en häromdagen för 14k på auktion
Vart hittar man salsauktioner?salsauktion i sthlm förra helgen men då jag inte har koll på urtavlor osv så avstod jag men det var billigt
Haha! Hela KS chippar in och så lottar vi ut den?
Vi kan köra en passaround förstHaha! Hela KS chippar in och så lottar vi ut den?
Mm solklart! Etta börja (och fly landet).Vi kan köra en passaround först
Skicka ett skambud på 400k . Blir ju inte så mycket för en passaround, 20k x 20 pers
Det var ju min plan..fan då!Mm solklart! Etta börja (och fly landet).
Japp, helt vansinnig, vill man ens äga den för de pengarna? I duunoo...Skicka ett skambud på 400k . Blir ju inte så mycket för en passaround, 20k x 20 pers
För övrigt helt sinnessjuk klocka
Dålig bagare....synd att tavlan börjat bubbla sig när de bakade av den innan försäljningen
brända bullarDålig bagare....
Ja, hoppas han sparkasbrända bullar
Men tråden heter ju "Auktionstips - Vintage".. Var jag oförskämd på något vis? Känns som ett ganska fair första-inlägg med detta i åtanke. Jag tycker att det känns konstigt att behöva förklara mig när tråden heter "Vintage - aktuella auktionstips". Men nej, jag reggade mig inte enbart för att pusha en annons. Jag är en glad amatör som vill bli av med en ganska trevlig gammal seamaster bara. Har läst i forumen ett ganska bra tag nu och kändes angeläget att regga ett nick nu. Tråkigt att behöva försvara sig, men tack för fotokursen min gode herre!Din?
Misstänker att det kanske inte uppskattas att regga sig enbart för att pusha sin egna annons(?).
Men bortsett från detta så måste jag komma med ett tips - om du kan ställa in så att kameran använder samma vitbalans varje gång, så gör gärna det.
Nu ser den ut som gulguld på två av bilderna, och stål på resten.
Cool klocka och philip är väl samma som jenny-watches mao bra skit!Lite ovanlig dykare med världstidsbezel varav St.holm är en av städerna. Värd ett skambud?
http://www.ebay.it/itm/VINTAGE-RARE...ER-SUB-no-railmaster-1039-7912-/361569737621?
Härjad. Känner inte igen vridringen. Kollar på mobilen så lite svårt att se. En Master kan ju landa in på 10-15000 beroende på status, skick.Den här ser väl inte heller helt fel ut, om man får den till ett bra pris? http://www.ebay.co.uk/itm/222130429712?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Eller vad säger du @KMS
Men tråden heter ju "Auktionstips - Vintage".. Var jag oförskämd på något vis? Känns som ett ganska fair första-inlägg med detta i åtanke. Jag tycker att det känns konstigt att behöva förklara mig när tråden heter "Vintage - aktuella auktionstips". Men nej, jag reggade mig inte enbart för att pusha en annons. Jag är en glad amatör som vill bli av med en ganska trevlig gammal seamaster bara. Har läst i forumen ett ganska bra tag nu och kändes angeläget att regga ett nick nu. Tråkigt att behöva försvara sig, men tack för fotokursen min gode herre!
Trevlig helg
I behov av en service, kan bli dyrt att fixa chronon? I övrigt ser den bra ut om du frågar mig var med och bjöd på den där en liten stund.Hej alla!
Tänkte låta min blivande fru köpa denna till mig i morgongåva
Ser ni något galet som jag missar? Vad är ett rimligt pris?
https://www.bukowskis.com/sv/lots/803379-angelus-kronograf-armbandsur-38-5-mm
Tack! Vad tror du är ett rimligt pris?I behov av en service, kan bli dyrt att fixa chronon? I övrigt ser den bra ut om du frågar mig var med och bjöd på den där en liten stund.
Är det inte bara lumen som torkat och krypt lite? Är absolut ingen expert, men jag tyckte den såg fin ut? Du får leta runt på google och se om du hittar några med likadana tavlor och jämföra. Priset borde sluta någonstans runt det dubbla?Tack! Vad tror du är ett rimligt pris?
Är siffrorna konstiga? Verkar som att det som är applicerat har lossnat/satts dit lite fel? Kan tavlan vara renoverad eller är det tidens tand?