• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Jag tycker iaf att den är supercool och gissar på 1075$. Däremot tror jag att du hade kunnat få ut mer här på forumet om inte prissättningen varit så våldsam från start. Lycka till!
- Det är möjligt men jag tycker inte om det missunnsamma gnället i stolletråden den minst prisvärda och beslutade mig för att inte sälja några ur på köp och sälj. Nu säljs den utan reservationspris. Tack för lyckönskningen!
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Fan vad alla GNÄLLER nuförtiden , va inte KS en förkortning på kärlek/sjundehimlen eller ja mentaliteten därefter.
Istället för ett forum som istället närmar sig besatthet av förkortningen KS som i kunskap/sättasigöverandra.....

Sluta gnäll.... show some Love igen ;)
Börjar bli less på allas jävla gnäll om allt , många av trådarna blir i slutändan att ngn hängs ut/'han sa detta/ hon gjorde si å så.....
Va faaaaan bättre kan ni väl ?

Förresten jag har 2v semester kvar , så alla kan dra åt helvete här inne !
 
Senast ändrad:

Hallis

Panerai
2-Faktor
Fan vad alla GNÄLLER nuförtiden , va inte KS en förkortning på kärlek/sjundehimlen eller ja mentaliteten därefter.
Istället för ett forum som istället närmar sig besatthet av förkortningen KS som i kunskap/sättasigöverandra.....

Sluta gnäll.... show some Love igen ;)
Börjar bli less på allas jävla gnäll om allt , många av trådarna blir i slutändan att ngn hängs ut/'han sa detta/ hon gjorde si å så.....
Va faaaaan bättre kan ni väl ?

Förresten jag har 2v semester kvar , så alla kan dra åt helvete här inne !

Lite för mycket jäger i husvagnen ikväll?
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Fan vad alla GNÄLLER nuförtiden , va inte KS en förkortning på kärlek/sjundehimlen eller ja mentaliteten därefter.
Istället för ett forum som istället närmar sig besatthet av förkortningen KS som i kunskap/sättasigöverandra.....

Sluta gnäll.... show some Love igen ;)
Börjar bli less på allas jävla gnäll om allt , många av trådarna blir i slutändan att ngn hängs ut/'han sa detta/ hon gjorde si å så.....
Va faaaaan bättre kan ni väl ?

Förresten jag har 2v semester kvar , så alla kan dra åt helvete här inne !
Börjar inlägget med "show some love" och slutar med "alla kan dra åt helvete".. tvetydigt.

Till alla, ha en go helg och lycka till med auktionerna :)
 
  • Like
Reactions: bvb

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Gött bollen är i rullning :):)
P.s jag är spik, trött på allt jävla gnäll bara...
Eller....sket full och talar från hjärtat , analysera detta ni är ju fenomenala på just den pungten ....alla vet ju bäst
 
Senast ändrad:

Kronometern

Breitling
Det ger ett mysko intryck när man är på fylllan och har en avatar där en gubbe sätter på en tjej, samtidigt som han lirar musik. Respekt eller?
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Osnyggt att göra reklam för sina egna annonser säger trådstartaren, vars intention med tråden naturligtvis bör helgas, respekteras och traderas vidare till kommande generationer av små sökande KS:are, oavsett ålder...
clooney.png
Stilig du är Niklas, trots din bistra uppsyn!
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor

PJW

Audemars
2-Faktor
Har den på min bevakning också. Känns trist med visarna bara. De är ju inte helt lätt att få tag på i efterhand (?). Du hittade rätt vridning till din va?
Nej, iaf inte det broad arrow handset som ska vara på den. En liten tilläggsgrej på tavlan, konstig fläck under Chronomaster-texten.

Nope, har inte letat heller iofs. Har ju två stycken, en svarttavlad med rätt vridningsinlägg och en med tavla i pandautförande och bytt vridningsinlägg. Tycker dock det bytta insertet ser bättre ut än original till denna tavla, så kommer låta det vara :)
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Nej, iaf inte det broad arrow handset som ska vara på den. En liten tilläggsgrej på tavlan, konstig fläck under Chronomaster-texten.

Nope, har inte letat heller iofs. Har ju två stycken, en svarttavlad med rätt vridningsinlägg och en med tavla i pandautförande och bytt vridningsinlägg. Tycker dock det bytta insertet ser bättre ut än original till denna tavla, så kommer låta det vara :)
Vet inte varför jag fått för mig att du hittade rätt vridning till den ena. De är schysta båda två hur som. :)
 
  • Like
Reactions: PJW

PJW

Audemars
2-Faktor
Topp