Grymt snygg. Aldrig sett den färgkombon på tavlan tidigare. Men visst är det inte en super sea wolf? Dessa har en större boett eller hur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snygg. Aldrig sett den färgkombon på tavlan tidigare. Men visst är det inte en super sea wolf? Dessa har en större boett eller hur?
Ingen Super Sea Wolf. De har stora boetter tryckvridning. Denna är en traditionell i den snyggaste tavelfärgenGrymt snygg. Aldrig sett den färgkombon på tavlan tidigare. Men visst är det inte en super sea wolf? Dessa har en större boett eller hur?
Internationella köpare. Bra marknadsfört av @Donkii med company.Oroligt många nyreggade och nollomdömare som budar på denna... slutar om 40 min
http://www.tradera.com/item/287791503
Har inte jättebra koll på värdet på dessa men har sett ett par gå för mellan 8-10 K.Tack för kul tips! Gillar starkt Har du koll på värde?
Nix ingen Super Sea Wolf. Den här är en rätt liten rackare. Har för mig de mäter 35,5 exkl kronan. De med orange tavla är mest ovanliga och snyggast IMHO.Grymt snygg. Aldrig sett den färgkombon på tavlan tidigare. Men visst är det inte en super sea wolf? Dessa har en större boett eller hur?
Jag hade en med vit tavla och bakelite bezel. Väldigt trevlig, vet inte varför jag såldeNix ingen Super Sea Wolf. Den här är en rätt liten rackare. Har för mig de mäter 35,5 exkl kronan. De med orange tavla är mest ovanliga och snyggast IMHO.
Schyst! Bild? Har haft en svarttavlad som jag av någon outgrundlig anledning flippade. Funderar på om man inte ska göra slag i saken och införskaffa en Sea Wolf med bakelite bezel under hösten.Jag hade en med vit tavla och bakelite bezel. Väldigt trevlig, vet inte varför jag sålde
Märkte det när det var 15 sekunder kvar på en auktion jag följde.Tradera alltså.. fy fan.. haha.. sajten gick ned..
mmm, mobilen gick men inte internetsidan... Alla sniper-tjänster?Tradera alltså.. fy fan.. haha.. sajten gick ned..
Lär sluta med att samtliga auktioner kommer förlängas med en dag.Märkte det när det var 15 sekunder kvar på en auktion jag följde.
Hoppas det! Var en läcker Seiko jag spanade på också, som skulle slutat nyss.Lär sluta med att samtliga auktioner kommer förlängas med en dag.
Nu ligger auktionerna uppe igen... med ett dygn förlängt.
Min mobil Tradera fungerade intemmm, mobilen gick men inte internetsidan... Alla sniper-tjänster?
Den tycks inte vara avslutad.. Tradera har förlängt auktionen med 1dygnSom sagt Tradera ballade ut totalt
Är den avslutad eller inte ?
Haha fan vad kääässtDen tycks inte vara avslutad.. Tradera har förlängt auktionen med 1dygn
De flesta auktionssajter är ju uppbyggda på samma sätt.. Om det ska förlängas kan ju en auktion teoretiskt pågå hur länge som helst om ingen sluttid finns.Är det någon som förstår varför Tradera inte förlänger auktionstiden när ett nytt bud kommer in? Som det är nu blir det ju i praktiken sluten budgivning, alla slänger in sina maxbud de sista sekunderna och hoppas att det ska vinna.
Fast Kaplans t.ex. förlänger väl alltid om det kommer bud? Så stort problem borde det inte vara och det skulle leda till bättre prissättning, tror jag.De flesta auktionssajter är ju uppbyggda på samma sätt.. Om det ska förlängas kan ju en auktion teoretiskt pågå hur länge som helst om ingen sluttid finns.
Finns ju egentligen ingen mening med det, man lägger ju det budet man max vill ge.Fast Kaplans t.ex. förlänger väl alltid om det kommer bud? Så stort problem borde det inte vara och det skulle leda till bättre prissättning, tror jag.
Hm... Kanske det, är nog bara jag som gillar att "känna på marknaden lite" genom att pröva mig fram. Kan nog bero på en viss osäkerhet kring klockors värde. HAr förlorat en hel del auktioner på det viset ska sägas...Finns ju egentligen ingen mening med det, man lägger ju det budet man max vill ge.
Låter som ett farligt och oklokt sätt att buda.Hm... Kanske det, är nog bara jag som gillar att "känna på marknaden lite" genom att pröva mig fram. Kan nog bero på en viss osäkerhet kring klockors värde. HAr förlorat en hel del auktioner på det viset ska sägas...
Fast bättre att förlora en auktion extra än att buda för högt på skräp.Låter som ett farligt och oklokt sätt att buda.
Vilket du iofs antyder att du kanske skulle göra med auktionsomstarter...Fast bättre att förlora en auktion extra än att buda för högt på skräp.
True... Ska sägas att jag rör mig i de blygsammare prisklasserna också.Vilket du iofs antyder att du kanske skulle göra med auktionsomstarter...
Det spelar ju ingen roll, utfallet blir ju detsamma oavsett prisklassTrue... Ska sägas att jag rör mig i de blygsammare prisklasserna också.