• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Nej, iaf inte det broad arrow handset som ska vara på den. En liten tilläggsgrej på tavlan, konstig fläck under Chronomaster-texten.

Nope, har inte letat heller iofs. Har ju två stycken, en svarttavlad med rätt vridningsinlägg och en med tavla i pandautförande och bytt vridningsinlägg. Tycker dock det bytta insertet ser bättre ut än original till denna tavla, så kommer låta det vara :)
Hittade en bild med broad arrow. Jäklar vad fint det blir med korrekta visare. Såld på denna nu!

IMG_7463.png

Yes, 100 % för min del, men givetvis upp till var och en att besluta
Om sajten är bra så hittar folk nog dit ändå. Iom du reggar konto för att spamma samma inlägg i två trådar så är jag rädd för att ni bara ser dåliga ut.

Vill ni däremot se professionella ut så kontaktar ni sajtägarna och börjar annonsera som ett riktigt företag.

Lycka till!

Seriöst.. Ingen uppskattar det där. Även om du inte gillar alla här så förstår du väl hur respektlöst det är att bete sig som en idiot? Du skulle aldrig bete dig så här på TTT eller på andra forum som du annars postar på.

Visa respekt mot de som driver sajten och alla de användare som tvingas se dig förpesta en annars trevlig och intressant forumdel. Allt handlar inte om dig och om de som du uppenbarligen inte tycker om. Skärpning!

Seriöst.. Ingen uppskattar det där. Även om du inte gillar alla här så förstår du väl hur respektlöst det är att bete sig som en idiot? Du skulle aldrig bete dig så här på TTT eller på andra forum som du annars postar på.

Visa respekt mot de som driver sajten och alla de användare som tvingas se dig förpesta en annars trevlig och intressant forumdel. Allt handlar inte om dig och om de som du uppenbarligen inte tycker om. Skärpning!

Senast ändrad:
Om sajten är bra så hittar folk nog dit ändå. Iom du reggar konto för att spamma samma inlägg i två trådar så är jag rädd för att ni bara ser dåliga ut.

Vill ni däremot se professionella ut så kontaktar ni sajtägarna och börjar annonsera som ett riktigt företag.

Lycka till!

Tack, förstår. Inte min mening att spamma utan bara att tipsa om en site där jag själv har goda egna erfarenheter av att köpa. Valde de två trådar där tips på auktionssidor och onlinebutiker efterfrågades. Helt upp till var och en själv att värdera klockorna som finns på den siten och var man väljer att göra sina köp. Ett alternativ som fungerat för mig helt enkelt. Har också handlat av Luxury watches i Stockholm och Kaplans för ett antal år sedan. Dessa tips fanns dock redan angivna..

Tack, förstår. Inte min mening att spamma utan bara att tipsa om en site där jag själv har goda egna erfarenheter av att köpa. Valde de två trådar där tips på auktionssidor och onlinebutiker efterfrågades. Helt upp till var och en själv att värdera klockorna som finns på den siten och var man väljer att göra sina köp. Ett alternativ som fungerat för mig helt enkelt. Har också handlat av Luxury watches i Stockholm och Kaplans för ett antal år sedan. Dessa tips fanns dock redan angivna..
Ok. Gissade bara att du hade en koppling till sajten med tanke på att du reggade ett inlogg för att bara posta om det.

Välkommen nonetheless. Ser fram emot fler bra tips och trevliga inlägg framöver. :)

Man kan ju alltid hoppas! :happyhappy: Fast generellt sett är ju buy-it-now-priser väldigt optimistiska, inte sällan är hälften rimligt. Med det sagt har jag inte själv hängt med i prisbilden på de här efter SLA017-släppet.
Tiden för hälften av buy it now på denna vekar long gone, att hitta något vettigt under 20' verkar svårt nu.. tyvärr.

Tillbaka
Topp