Tack
Jaha, det var på nya TTT, förklarar varför jag inte hittade den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack
Försvinner väl igen...Må måhända inte vara vintage, men speciell klocka (speciellt på panten!)
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3295/vara/1382094
Legat ute förut? Någon som löser ut den eller betalar avgiften och får den bortdragen?Försvinner väl igen...
Gissar det är samma som försvann förra gången, tyckte jag kände igen något annat med. Finns folk som har satt detta i system uppenbarligen. Teasers!Legat ute förut? Någon som löser ut den eller betalar avgiften och får den bortdragen?
Du är allt bra sugen va?!Gissar det är samma som försvann förra gången, tyckte jag kände igen något annat med. Finns folk som har satt detta i system uppenbarligen. Teasers!
Hehe, utan djurmönstret så!Du är allt bra sugen va?!
Tycker iofs den är grym som den är, men skulle säkert se bra ut med ett annat band också. Ett steg upp från din gamla grisiga ddHehe, utan djurmönstret så!
Behåller hellre bandet istället för tavlan.. Tavlan är gräslig.Tycker iofs den är grym som den är, men skulle säkert se bra ut med ett annat band också. Ett steg upp från din gamla grisiga dd
Trodde gräsligt var bra i det här sammanhanget?Behåller hellre bandet istället för tavlan.. Tavlan är gräslig.
Satt i system för att...? Tillfälligt låna pengar?Gissar det är samma som försvann förra gången, tyckte jag kände igen något annat med. Finns folk som har satt detta i system uppenbarligen. Teasers!
Att konstant ligga på gränsen med dyra lån på dyra klockor och lura oss hugande spekulanter.Satt i system för att...? Tillfälligt låna pengar?
Glömde pavé-tavlan!Nästan!
Nästan!
För lite strössel på tavlan...Nästan!
God dagens! Är inte så bevandrad på det är med vintige klockor så vad tror ni med mer koll vad man skulle kunna få för den här?
18k med original box och certifikat. Även original läderbanden finns.
Då är vi åtminstone två som kommer buda på denOm någon missat det så är höstens Klockkvalité nu uppe på Kaplans. Edit: Tvåa på bollen
Själv skulle jag kunna tänka mig det här gamla möglet
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3287/vara/1383542
Jo, sin vana trogen så kör Kaplans på låga utrop på en del varor. Bara länken går idag för mer än utropet...Är inte detta ett ganska lågt utrop?
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3287/vara/1383482
Det tycker jag, skapa tråden duBra tips alltihop, men ska vi inte köra en enskild "Skvaller och diversetråd om Kaplans höstkvalitet" i stället?
Jag ska ju inte ha något ?Det tycker jag, skapa tråden du
Det vet du inte än, vill också minnas att du lovat att komma ner till nästa Vintage GTG, så efter lite kläm kan allt händaJag ska ju inte ha något ?