Du tycker inte den är dyr för nästan 150k?Tvek på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du tycker inte den är dyr för nästan 150k?Tvek på det.
Menade att jag absolut håller med.Du tycker inte den är dyr för nästan 150k?
Jo, så är det definitivt, i en del fall upplever jag t o m att de gått ner något lite det senaste året (1016 t ex). Men min känsla de senaste tio åren har ju varit att ”jag skulle ha köpt”. Gäller ju det mesta som är dürt: hus, vintage sportbilar osv.
Haha ja så är det!Jo, så är det definitivt, i en del fall upplever jag t o m att de gått ner något lite det senaste året (1016 t ex). Men min känsla de senaste tio åren har ju varit att ”jag skulle ha köpt”. Gäller ju det mesta som är dürt: hus, vintage sportbilar osv.
Lite OT, det har alltid varit dyrt att köpa hus just då man gör det.Haha ja så är det!
Hus är ju det jag fokar mest på nu och hade gärna i det avseendet varit 10 år äldre....
Va, finns det trådar för prisutvecklingen på sport-Rolex?!?Nu är detta ju inte tråden för just den diskussionen... Men det är ju inte riktigt rimligt att det kommer att fortgå i all evinnerlig evighet.
Men skoj med fina klockor på panten!
Finns ju lite olika källor på nätet, vet dock inte hur korrekta de är.Va, finns det trådar för prisutvecklingen på sport-Rolex?!?
Den kom idag och jag är mer än nöjd!Haha, samma här!
Bra tempo det senaste året, får väl bjussa på en samlingsbild snart.Den kom idag och jag är mer än nöjd!
Dessutom verkar den hålla tiden även fast Kaplans sålde den som defekt!
Ett riktigt stiligt dressur från tidigt 60-tal helt i rostfritt med Super Compressor-boett och elektrisk drivning med verk från Landernon, en riktig milstolpe i Schweizisk ur-historia, låt mig presentera Enicar Sherpa Electric, inte ett quartz-ur!
Notera sekund-visaren och tim-markörerna, man får nästan en stöt!
Satt på ett helt nytt Hirsch-band som jag bytte spänne på:
Haha det stämmer, eller vad fan var det som hände?Bra tempo det senaste året, får väl bjussa på en samlingsbild snart.
lägg upp upp dem på ett neutralt bord och fota. Kul med hög aktivitet.Haha det stämmer, eller vad fan var det som hände?
Gick från typ 4 till 35 vintage-klockor på ett år!!
Samlingsbilder är svårt tycker jag, hur gör man det bra?
Får prova vid tillfälle....lägg upp upp dem på ett neutralt bord och fota. Kul med hög aktivitet.
Riktigt sjukt om det är sant Ska följa den!För bra för att vara sann?
HUGE Watch Sale Seiko Mens Watch Automatic Professional | eBay
Condition is "Pre-owned". Recently, I had a major loss in my family and I inherited my Grandfather's watch collection.www.ebay.com
Undrar om det inte var en sådan jag hjälpte @JoberMan med att sälja för ett år sen... 70 papp eller nått sånt... w00p w00pFör bra för att vara sann?
Condition is "Pre-owned". Recently, I had a major loss in my family and I inherited my Grandfather's watch collection.www.ebay.com
Hen har ju fått ärva den från sin farfar, så varför skulle den inte vara äkta?Riktigt sjukt om det är sant Ska följa den!
6159-7000 från 1968 var det han hade.Ja asså den är ju grym om den är äkta. 6159-7001?
För bra för att vara sann?
Det är en kille på Tradera som alltid kör med ”ärvegods-kortet”. Känns suspekt.Kolla säljarens övriga annonser, alla har samma rubrik. Cartiers, Rolex, Piaget mm, han har ärvt en klocksamling och vet inte så mycket påstås det.
Ja, jag såg det. Kan ju ändå vara för bra för att vara sant.Kolla säljarens övriga annonser, alla har samma rubrik. Cartiers, Rolex, Piaget mm, han har ärvt en klocksamling och vet inte så mycket påstås det.
Den ser dock inte ut att gå under radarn helt och hållet.. de som letar de hittar.. 21 watchers och 5k redan.. lär dra men kanske inte till några 70k..Ja, jag såg det. Kan ju ändå vara för bra för att vara sant.
Nä, så är det. Såg en på Omega forums som hade ett pris på 3750$ (tror jag) och behövde service.Den ser dock inte ut att gå under radarn helt och hållet.. de som letar de hittar.. 21 watchers och 5k redan.. lär dra men kanske inte till några 70k..
Ja, jag såg det. Kan ju ändå vara för bra för att vara sant.