• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

3D31E4FF-02DF-4F01-AB03-C1C6017754D2.jpeg
C04DA9B4-4401-4BC0-91B3-AF2395DBBB31.jpeg

Vi plockar lite russin från ebay.de ännu en gång. Som ni kanske ser så väljer jag att inte ta med några Rolex, AP, Patek osv då jag inte tycker det känns så jäkla roligt helt enkelt.

Kom gärna med nått förslag om det ska bombas ut en lista med bara chronos, skindivers, tanks, fullsets osv..

Vette fan om det är ett fynd men den stack ut med sitt pris...

Senast ändrad:

Jag är skeptisk till denna då bilderna är från en annan säljare men kan vara att personen som nu lagt ut den använder sig av samma bilder igen.... men han begär betalning med banköverföring... urk

Här är han som tagit bilderna:

Det var det jag misstänkte, frågade säljaren och fick till svar.

"Hahah det är orginal urtavla"

Får leta vidare. Tack!

Ingen aning om priset är ok men denna såg ju lite mysig ut!
Jag hade en sån där fast märkt med ”Rene Rochard” istället. Bytte till mig den av @mmartensson ? Om jag inte minns fel? Grym klocka! Tråkig färg på index bara?

Jag hade en sån där fast märkt med ”Rene Rochard” istället. Bytte till mig den av @mmartensson ? Om jag inte minns fel? Grym klocka! Tråkig färg på index bara?
Den där var ju riktigt trevlig! Dum fråga kanske men visst har den tritium och inte radium?

Tillbaka
Topp