Håller med. I övrigt inget som sticker ut IMO.Den var nog den bästa där, iaf den jag fastnade vid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. I övrigt inget som sticker ut IMO.Den var nog den bästa där, iaf den jag fastnade vid.
rätt sugen att åka ner och se spektaklet, bott i Monaco 1 år, märkligt ställe som ett zoo fullt av uttråkade människor.https://www.monacolegendauctions.com/writable/media/auction/0033-0000/catalogue_0033.pdf
Tips och tips, de flesta har ju säkert koll redan men den här katalogen är otrolig. Ska bli kul att föl
Det är säkert jävligt cool och jävligt bisarrt samtidigt. Gör det och avlägg rapport på forumet!rätt sugen att åka ner och se spektaklet, bott i Monaco 1 år, märkligt ställe som ett zoo fullt av uttråkade människor.
Den här blir kul att följa, tror ni den kan inbringa? Lite liten för högsta priserna kanske?
Väldigt trevlig imo.HEUER CHRONOGRAF i stål från 40-talet
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-04-03 21:00:30. Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Ja, ser lite vajjsing ut men tror som du att glaset spökar! Hursomhelst, blir kul att se vad den går förTror jag stirrat mig blind på den, men inte blivit helt klok. Glaset gör att en del vinklar ser helt knäppa ut. Men det kan man räkna bort. Återstår olika fet stil på siffrorna i sub dialsen, men det kan vara ett medvetet design-val.
Hur det nu än är så tror jag inte storleken påverkar priset särskilt negativt. Helt rätt för tiden.
Hade en liknande herrmodell för några år sedan, 33mm ex kronaDen här var ju lite kul, Fransk auktion, men svensk, gilt, NOS, men lite för liten för att vara vettig 28mm
BORE N.O.S ( New from Stock) Steel bracelet watch. Round… | Drouot.com
BORE N.O.S ( New from Stock) Steel bracelet watch. Round case. Snap back. Black lacquered dial. Gilt writing. Gold leaf hands. Bore 404 mechanical movement. Black leather strap with steel buckle, unsigned. Diameter : 28mm Lug : 16mm Sold with its original label.drouot.com
Kronan ser ut att vara sned/lös? Om nu detta är en ”redflag” vet jag ejPiaget, ca 1975. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 23 mm <b>Material:</b> 18K guld <b>Urverk:</b> manuell, caliber 9P <b>År:</b> cirka 1975 <b>Glas:</b> safirglas <b>Armband:</b> integrer...www.bukowskis.com
funderar på att bjuda på den här några red flags ?
Riktigt cool länk, häftig modell!Piaget, ca 1975. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 23 mm <b>Material:</b> 18K guld <b>Urverk:</b> manuell, caliber 9P <b>År:</b> cirka 1975 <b>Glas:</b> safirglas <b>Armband:</b> integrer...www.bukowskis.com
funderar på att bjuda på den här några red flags ?
Rotorn är även bytt, men det har mindre betydelse. Vore kul att se undersidan av spännet och se ifall det också är 18k wgFörsta gången man hittar en vitgulds constellation på auktion. Man vill tro att allt är legit med den men fel visarna, fel krona(?) och lite för bra ref stämpel ? Oavsett, bra adrenalin rush fick man iaf.
länk
Säker på att det är fel visare? Tänker att index kanske är för höga?Första gången man hittar en vitgulds constellation på auktion. Man vill tro att allt är legit med den men fel visarna, fel krona(?) och lite för bra ref stämpel ? Oavsett, bra adrenalin rush fick man iaf.
länk
Säker är jag inte, kändes bara fel på första anblick. Nu när jag googlar lite så hittar jag ett till exemplar på samma konfiguration.Säker på att det är fel visare? Tänker att index kanske är för höga?
Knappast. Den är värd det den är värd för vad det är. Inte för skicket det är i. Såldes all-in för £1.2mTips? Nja - kanske! Var valet att reparera klockan dumt?
Har stött på en dykare innan med FB märkningar. Kan ha postat den i Borgel-trådenGjorde borgel även såna här boetter?
Räknas nog inte som ett ”tips” tänkte att jag bara frågar i ”auktions-tråden”Vintage Abercrombie & Fitch Estate Fresh Divers Watch Very Rare Works! | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage Abercrombie & Fitch Estate Fresh Divers Watch Very Rare Works! at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Man kan inte annat än gilla det breda uppskattade värdet. Mellan 1-2 miljoner schw franfc (100% spann). Lär gå för 3.A gift from Jean Todt, former CEO of Ferrari and President of FIA, to Michael Schumacher for Christmas 2004
Enda exemplaret, ett måste för någon som äger en Ferrari:
håller med , mer kul info att dela på forumet.På något sådant kan jag iofs förstå ett brett spann. Omöjligt att sia i hur marknaden bedömer den proveniensen.
Att det finns hus som bedömer värde i storleksordningen 10-20.000 kr är ju knasigare.
För övrigt så ser ju tavlan... tja... lite sisådär ut.
Lite synd att det inte gjorts något lite mer hantverksmässigt.
Men den är väl ett barn av sin tid på något sätt.
Saknar (bokstavligen talat - mitt liv saknar verkligen en gul italienare) för övrigt Ferrari så jag avstår.
Här är den jag syftade på. Boetterna ser likartade ut https://www.catawiki.com/en/l/79997231-gigandet-men-1970-1979Gjorde borgel även såna här boetter?
Räknas nog inte som ett ”tips” tänkte att jag bara frågar i ”auktions-tråden”Vintage Abercrombie & Fitch Estate Fresh Divers Watch Very Rare Works! | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage Abercrombie & Fitch Estate Fresh Divers Watch Very Rare Works! at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Kul! Lite skillnad i pris dockHär är den jag syftade på. Boetterna ser likartade ut https://www.catawiki.com/en/l/79997231-gigandet-men-1970-1979
Nu gillar ju jag slitna klockor så jag skulle gärna ha den på armen men står priset i proportion till skicket? Den är ju minst sagt välanvänd.Här skulle man ha varit lite mer på hugget…
Klocka Eterna Matic Kontiki super.
Utropspris: 8000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-05-28 11:36:44. Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga armbandsur på Tradera.www.tradera.com