• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Allt är relativt, men den är ju i mycket bättre skick än den som såldes på forumet 2018 runt 27k och sett till dagens förmodade marknadsvärde var det nog prisvärt.
Möjligt, min var dock bättre än din ref och såldes väl lite billigare.
 

Cesura

Cartier
Möjligt, min var dock bättre än din ref och såldes väl lite billigare.
Mustig
 

Scipio

Patek
2-Faktor
IMG_2468.jpeg
IMG_2481.jpeg
IMG_2487.jpeg
IMG_2465.jpeg
Har nog köpstopp för tillfället, men denna hägrar. Redan uppe i lite pengar, och alla kanske inte gillar 29mm, men enligt mig är den hur bra som helst. Breguetsiffror, svart tavla och inte helt vanlig IWC. Tips!

Jag ångrar mig redan att jag valde att inte vinna. Den var fin och urverkets mjukhet har jag inte känt sedan jag fick hem min svarttavlade Reverso från JLC.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
En mycket märklig beskrivning, blir nyfiken på vad det är för filur som säljer denna..

Klockan i sig verkar kunna vara ganska kul, men det fanns en del ovidkommande i texten. En bild på urverket hade känt bra. Hur hamnade Ann Wibble DN där?
 

Corgi

Rolex
2-Faktor
Jag ångrar mig redan att jag valde att inte vinna. Den var fin och urverkets mjukhet har jag inte känt sedan jag fick hem min svarttavlade Reverso från JLC.

Jag känner detsamma. Ibland blir timingen dålig helt enkelt. Har ”missat” många fina ur pga det, men samtidigt glad att inse att jag faktiskt har spärrar.
 
Topp